Campagne Schouten & Nelissen: ‘Word sterker en maak impact!’
- Bureaus
- 29 jan 2025 @ 09:20
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 jan 2025 @ 09:20
- Kel Koenen
Opleidings- en trainingsinstituut Schouten & Nelissen heeft deze week een nieuwe campagne gelanceerd met de slogan ‘Word sterker en maak impact!’. De campagne, ontwikkeld in samenwerking met creative branding agency Vengean, wordt uitgerold via digitale buitenreclame (DOOH), social media en radio.
Met de campagne wil Schouten & Nelissen professionals aansporen om zich continu te ontwikkelen, zowel op hard als soft skills, om zo impact te maken in hun werk en leven. Tot voor kort opereerde het instituut onder de naam SUAS, maar inmiddels is het weer teruggekeerd naar de bekende naam Schouten & Nelissen. Het bedrijf maakt deel uit van Schouten Company, een organisatie met activiteiten in meer dan 65 landen.
‘Het is nu meer dan ooit belangrijk voor mensen en de organisaties waarvoor ze werken om impact te maken. Dat kan alleen als ze zich blijven ontwikkelen en in staat zijn om verandering te omarmen’, stelt Steven Steenbergen, algemeen directeur van Schouten & Nelissen.
De campagne zet Schouten & Nelissen neer als protagonist van werkend Nederland en maakt gebruik van onderscheidende merkassets, waaronder de ‘impactor’. Dit visuele element wordt gecombineerd met sonic branding, geïnspireerd op een hartslag, die zowel in video’s als op de radio wordt ingezet. De campagne belicht verschillende archetypen in herkenbare werksituaties, waarmee het belang van professionele groei en veerkracht wordt benadrukt.
Credits
Strategie, creatie en realisatie: Vengean
Opdrachtgever: Schouten & Nelissen
Productie radio, OLV's en fotografie: Lukkien
Mediabureau: Zuiver Media
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Croma focust op TikTok om jongere generaties te bereiken
- Teamleader publiceert editie 2 van Agency Life-magazine
- KPMG lanceert nieuwe merkcampagne: 'Het blijft mensenwerk'
- Drie vragen aan… Michiel Rijshouwer
- Ministerie van Justitie en Veiligheid lanceert NL-Alert-campagne
- Drie vragen aan... Maartje Bersi
Laatste Nieuws
- AMMA 2025 zet in op diversiteit en... 30-01-2025
- DCVF neemt retailactiviteiten... 29-01-2025
- Campagne Schouten & Nelissen: ‘Word... 29-01-2025
- Ace brengt bureaus samen onder één... 28-01-2025
- Villa for You lanceert eerste... 28-01-2025
- Gamma motiveert Nederland om... 28-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day