Reebok's focus op fitness brengt nieuw logo
- Design
- 5 mrt 2014 @ 08:21
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - BrandingVisual id
- 5 mrt 2014 @ 08:21
- Redactie Design
Reebok, onderdeel van de Adidas-groep, richt zich alleen nog op fitness en het merk komt daarom met een nieuw logo. Gekozen is voor een driehoek 'als symbool van verandering en transformatie'.
Het beeldmerk moet staan voor de positieve impact van fitness op een mensenleven. De Reebok-driehoek heeft drie onderdelen die staan voor lichamelijke, mentale en sociale verandering.
Matt O'Toole, Reebok Chief Marketing Officer: ‘It is our symbol of change - an invitation to take part, and to unlock your true potential. It's not a logo, it's a symbol…a way of life.’
Het nieuwe logo verschijnt vanaf deze maand op alle sportkleding en accessoires binnen de fitnessdiscipline. Hieronder verstaat het merk training, running, outdoor, yoga, danns en aerobics.
Complex.com brengt de geschiedenis van het Reebok-logo in beeld.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- BNO lanceert mission statement AI25-10-2024
- Nathalie van Sasse van Ysselt is... 20-10-2024
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
- Xpeng mobiliteitspartner DDW 2024 17-10-2024
- Amsterdam Museum lanceert campagne... 24-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing