CliniClowns kiest designbureau Wunder
- Design
- 19 jan 2015 @ 21:28
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - StrategieBranding
- 19 jan 2015 @ 21:28
- Redactie Design
Wunder wordt de strategisch designpartner van CliniClowns. De opdracht die het bureau heeft gekregen is het ontwikkelen van een nieuwe merkstijl die het goede doel ‘uitnodigend en fascinerend’ moet maken.
Magisch moment
Het afgelopen jaar scherpte CliniClowns zijn strategie aan. Aansluitend op die verandering gaat Wunder de merkarchitectuur, de branding en het design aanpassen. Het ultieme doel is volgens de organisatie dat iedere Nederlander een ‘magisch moment’ van een CliniClown ervaart, of in ieder geval het belang van de organisatie inziet.
Fascinatie voor fascinaties
Miranda Kraaijenhagen, manager communicatie bij CliniClowns, zegt over de samenwerking:
“Al vanaf de eerste kennismaking voelt de samenwerking met Wunder goed. Dat kan ook bijna niet anders, omdat we een gezamenlijke fascinatie hebben voor… fascinaties.” Alef de Jong, founder, creatief strateeg van Wunder : “Het liefst werken we voor merken met een missie, een duidelijk verhaal en een boodschap. Dat zit bij CliniClowns wel goed. Zij laten zieke kinderen in Nederland een magisch moment beleven. Een mooi uitgangspunt om mee aan het werk te gaan.”
De samenwerking start begin dit jaar. In het voorjaar wordt het vernieuwde CliniClowns gepresenteerd.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Amsterdam Museum lanceert campagne... 24-09-2024
- “Big 5” kunstenaars van Den Haag in... 17-09-2024
- Finale Mysteryland brengt ode aan... 05-09-2024
MarketingTribune Events
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing