Matters Most maakt nieuwe huisstijl Blijdorp

  • Design
  • 30 jun 2016 @ 09:55
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual id

Diergaarde Blijdorp, één van de oudste dierentuinen van Nederland, heeft een nieuwe huisstijl, ontwikkeld door branding bureau Matters Most. ‘De volledige huisstijl van het dierenpark is aangescherpt en geherstructureerd waardoor het beter bij het imago van het park past.’ De nieuwe stijl wordt op dit moment stap voor stap in heel het park doorgevoerd.

Daarnaast ontwikkelde Matters Most eerder dit jaar de look en feel van de campagne ter gelegenheid van de 20ste verjaardag van gorilla Bokito. Hiertoe behoorde ook de vormgeving voor het Bokito-familiespel. Brand director Rogier Schut: ‘Ik ben trots om voor zo’n mooi Nederlands instituut te mogen werken en dat het samenvalt met de 20ste verjaardag van Bokito is extra leuk.’

Matters Most werkt voor merken als Gulpener, Nijntje Museum en Diergaarde Blijdorp en is gevestigd in Amsterdam.



Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken