Matters Most maakt nieuwe huisstijl Blijdorp
- Design
- 30 jun 2016 @ 09:55
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 30 jun 2016 @ 09:55
- Redactie Design
Diergaarde Blijdorp, één van de oudste dierentuinen van Nederland, heeft een nieuwe huisstijl, ontwikkeld door branding bureau Matters Most. ‘De volledige huisstijl van het dierenpark is aangescherpt en geherstructureerd waardoor het beter bij het imago van het park past.’ De nieuwe stijl wordt op dit moment stap voor stap in heel het park doorgevoerd.
Daarnaast ontwikkelde Matters Most eerder dit jaar de look en feel van de campagne ter gelegenheid van de 20ste verjaardag van gorilla Bokito. Hiertoe behoorde ook de vormgeving voor het Bokito-familiespel. Brand director Rogier Schut: ‘Ik ben trots om voor zo’n mooi Nederlands instituut te mogen werken en dat het samenvalt met de 20ste verjaardag van Bokito is extra leuk.’
Matters Most werkt voor merken als Gulpener, Nijntje Museum en Diergaarde Blijdorp en is gevestigd in Amsterdam.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips lanceert OneUp elektrische... 06-02-2025
- Rabobank opent digitale deuren naar... 05-02-2025
- Geen reclame, maar kunst op... 28-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day