Europese introductiecampagne Mitsubishi Outlander PHEV: ‘Life Is Great’

Europese introductiecampagne Mitsubishi Outlander PHEV: ‘Life Is Great’
  • Bureaus
  • 13 feb 2025 @ 17:43
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Mitsubishi Motors slaat een nieuwe weg in met de Europese introductiecampagne voor de Outlander PHEV. Onder de noemer ‘Life Is Great’ brengt de campagne, ontwikkeld door Mad. Avenue, een ode aan het echte leven en moedigt het consumenten aan hun eigen pad te volgen.

In plaats van te focussen op technische specificaties of spectaculaire effecten, benadrukt de campagne het karakter van de nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV als een veelzijdige SUV die het dagelijks leven verrijkt en avontuurlijke geesten inspireert.

Myrthe Beulenkamp, Senior Manager Marketing Communication bij Mitsubishi Motors Europe, licht toe: ‘De Outlander PHEV is ons vlaggenschip en keert terug op de Europese markt met een indrukwekkend ontwerp, geavanceerde technologie en uitstekende prestaties. Met ‘Life Is Great’ willen we niet alleen de kenmerken van de auto tonen, maar ook de emotionele waarde die hij toevoegt aan het leven van onze klanten.’



‘Samen met regisseur Niels Bourgonje en Chev Productions hebben we een stijlvolle film gecreëerd die zowel het avontuur als het dagelijks leven viert’, zegt Gert van der Kaay, Creative Director bij Mad. Avenue. ‘Een belangrijk element is de exclusieve muziektrack ‘Life Is Great’, speciaal gecomponeerd door Soundsright en uitgevoerd door echte muzikanten.’

De campagne wordt uitgerold in 20 Europese landen en omvat een brede mix van tv-commercials, online video’s, social media content en outdoor reclame.

Credits
Opdrachtgever: Mitsubishi Motors Europe
Klant: Alex Thomas, Myrthe Beulenkamp, Jorijn Lenssen, Alwin Houthoff
Bureau: Mad. Avenue
Creative Director: Gert van der Kaay
Copywriter: Jan de Roos
Strategy Director: Jose Evers
Account: Daniel Kok
Productiemaatschappij: Chev Productions
Regisseur: Niels Bourgonje
DOP: Sjors Mosman
Producers: Eva Wulp, Charlotte Cattel
Photographer: Gijs Spierings
Edit: Dylan Connor Haigh
VFX: Jan Swienink
Online: Emily Duurland
Grading: Joppo @De Grot
Music & SFX: Soundsright

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken