Europese introductiecampagne Mitsubishi Outlander PHEV: ‘Life Is Great’
- Bureaus
- 13 feb 2025 @ 17:43
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 feb 2025 @ 17:43
- Kel Koenen
Mitsubishi Motors slaat een nieuwe weg in met de Europese introductiecampagne voor de Outlander PHEV. Onder de noemer ‘Life Is Great’ brengt de campagne, ontwikkeld door Mad. Avenue, een ode aan het echte leven en moedigt het consumenten aan hun eigen pad te volgen.
In plaats van te focussen op technische specificaties of spectaculaire effecten, benadrukt de campagne het karakter van de nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV als een veelzijdige SUV die het dagelijks leven verrijkt en avontuurlijke geesten inspireert.
Myrthe Beulenkamp, Senior Manager Marketing Communication bij Mitsubishi Motors Europe, licht toe: ‘De Outlander PHEV is ons vlaggenschip en keert terug op de Europese markt met een indrukwekkend ontwerp, geavanceerde technologie en uitstekende prestaties. Met ‘Life Is Great’ willen we niet alleen de kenmerken van de auto tonen, maar ook de emotionele waarde die hij toevoegt aan het leven van onze klanten.’
‘Samen met regisseur Niels Bourgonje en Chev Productions hebben we een stijlvolle film gecreëerd die zowel het avontuur als het dagelijks leven viert’, zegt Gert van der Kaay, Creative Director bij Mad. Avenue. ‘Een belangrijk element is de exclusieve muziektrack ‘Life Is Great’, speciaal gecomponeerd door Soundsright en uitgevoerd door echte muzikanten.’
De campagne wordt uitgerold in 20 Europese landen en omvat een brede mix van tv-commercials, online video’s, social media content en outdoor reclame.
Credits
Opdrachtgever: Mitsubishi Motors Europe
Klant: Alex Thomas, Myrthe Beulenkamp, Jorijn Lenssen, Alwin Houthoff
Bureau: Mad. Avenue
Creative Director: Gert van der Kaay
Copywriter: Jan de Roos
Strategy Director: Jose Evers
Account: Daniel Kok
Productiemaatschappij: Chev Productions
Regisseur: Niels Bourgonje
DOP: Sjors Mosman
Producers: Eva Wulp, Charlotte Cattel
Photographer: Gijs Spierings
Edit: Dylan Connor Haigh
VFX: Jan Swienink
Online: Emily Duurland
Grading: Joppo @De Grot
Music & SFX: Soundsright
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Europese introductiecampagne... 13-02-2025
- HG kiest team5pm als nieuw social... 13-02-2025
- Nieuwe InnovatieRoute helpt... 13-02-2025
- Lars de Vries aan de slag bij... 13-02-2025
- AMMA’s sluit inzendingen: jury start... 13-02-2025
- Nieuwe geur Lancôme komt tot leven... 13-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day