Lars de Vries aan de slag bij Validators

Lars de Vries aan de slag bij Validators
  • Bureaus
  • 13 feb 2025 @ 10:31
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Lars de Vries is 1 februari 2025 bij Validators gestart in de rol van business director Partnership & SaaS. Hij gaat leidinggeven aan het team dat zich richt op partners, waaronder (internationale) bureaus en educatie.

Bovendien treedt hij toe tot het leiderschapsteam van Validators. De Vries was hiervoor werkzaam bij Nielsen en is in de Nederlandse markt vooral bekend als de ondernemer achter het bedrijf AdFact, dat later is verkocht aan SoundAware Group.

Met ruim 25 jaar ervaring in de media- en reclamebranche brengt hij veel werkervaring en senioriteit mee naar Validators. Door zijn ervaring als ondernemer met het opzetten en laten groeien van AdFact tot een bedrijf met een gerenommeerde marktpositie in Nederland, beschikt hij volgens Validators ‘over de kwaliteiten die nodig zijn om partnerships op een vernieuwende wijze aan te gaan.’ Zijn laatste werkervaring bij Nielsen heeft Lars' internationale netwerk en visie verder versterkt.

‘Met de komst van Lars hebben we een leider gevonden die onze partnerships met bureaus verder kan ontwikkelen,’ zegt Martin Leeflang, CEO van Validators. ‘Met zijn ondernemersinstelling en creativiteit is Lars uitstekend in staat onze zelf ontwikkelde research validatie software te laten gebruiken door partners zoals media-, reclame- en onderzoeksbureaus, en onderwijsinstellingen. Daarmee spelen Lars en zijn team een sleutelrol in onze ambitie om de (internationale) markt te bedienen met state-of-the-art onderzoek en schaalbare research technologie voor derden beschikbaar te maken.’

De Vries: ‘Ik ken Validators al 12 jaar, eerst als klant bij AdFact en later bij Nielsen. Ik ben altijd geïnspireerd geweest door de innovatiedrift van Validators, vooral door de recente ontwikkelingen in AI-toepassingen zoals Share of Content en feit dat Validators zijn eigen software door partners wil laten gebruiken.

Mijn eigen passie voor vernieuwing en het maken van impact in zowel de organisatie als het vakgebied sluit naadloos aan bij de visie van Validators.

Ik kijk ernaar uit om samen met onze partners aan oplossingen te werken die perfect bij hen passen.’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken