L'or en Nederlands Film Festival verlengen samenwerking

  • Food-en-retail
  • 28 aug 2018 @ 11:26
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • EvenementAwards

Koffiemerk L'or en Nederlands Film Festival (NFF) verlengen hun samenwerking door voor de derde keer samen het Gouden Kalveren Gala te realiseren. In aanloop naar het NFF gaat L'or deze week 'on tour' met het bekende beeld.

Het beeld zal in vijf grote steden in Nederland te zien zijn. Op 28 augustus in Eindhoven, op 31 augustus in Rotterdam, op 4 september in Amsterdam, op 13 september in Leiden en op 18 september in Arnhem. De tour eindigt op 25 september met de plaatsing van het Gouden Kalf in Utrecht bij de Stadsschouwburg, waar vanaf 27 september de rode loperpremières plaatsvinden. De Stadsschouwburg is op 5 oktober tevens het podium van het L'or Gouden Kalveren Gala.

John Brands, general manager Jacobs Douwe Egberts Nederland, laat weten: 'Het Nederlands Film Festival is bekend van de uitreiking van de Gouden Kalveren. L'or staat voor goud en eersteklas koffiebonen. Wat dat betreft zijn we een gouden match.'

De 38e editie van het Nederlands Film Festival vindt plaats van donderdag 27 september t/m vrijdag 5 oktober.

Beeld door Ramon Mangold.

Lucas Boon

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken