[podcast] Crunch #6: exclusief interview met bestseller-chef Ottolengi
- Food-en-retail
- 14 feb 2019 @ 11:58
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingFoodContent
- 14 feb 2019 @ 11:58
- Redactie Food en Retail
In de podcast serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en media. Met vandaag kookgoeroe Yotam Ottolenghi. Intussen is deze topchef met miljoenen verkochte exemplaren de bestverkopende kookboekauteur van dit moment.
Naast zijn kookboeken bouwt hij aan een uitdijend zakenimperium met eigen restaurants en deli’s in Londen, een eigen cateringbedrijf, een eigen productlijn en eigen media-kanalen.
Je hoort in deze uitzending:
- Hoe Ottolenghi de afgelopen jaren de harten van kookliefhebbers wist te veroveren.
- Over zijn strategie om ‘het merk’ Ottolenghi verder te laten groeien
- En over de invloed van deze foodie op het Nederlandse eetpatroon en op wat er in de supermarkt wordt verkocht.
(PvWK)
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau. Hier het Crunch-team voor de opname met Yotam Ottolengi.
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel en de hotelmarkt in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- MarketingTribune
- kookboek
- merk
- bestseller
- Ottolengi
- markerting
- Yotam Ottolengi
- Hiske Versprille
- food
- team
- Simple
- Crunch
- Het PR Bureau
- culinair journalist
- vega
- Marcus Polman
- Crunch
- co-productie
- eten
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe spaaractie Jumbo speelt in op producten Van Dichtbij
- Today is Greenday combineert gezond - gewild en betaalbaar
- [onderzoek] 'Beperkt aantal retailers echt onderscheidend'
- [marketeer 215] Marlies van Iterson - founder & director Pineut
- Pringles lanceert nieuwe campagne in samenwerking met Super...
- [column] Van traditie naar transformatie: duurzaamheid in de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Droste-effect mogelijk ten einde05-02-2025
- 'Nederlandse eiwittransitie kan en... 05-02-2025
- Eduard Verbaarschot van Duinrell:... 05-02-2025
- Fanta en Xbox laten gamers spelen... 03-02-2025
- Van Munster opvolger Van der Ent als... 03-02-2025
- [marketeer 215] Marlies van Iterson... 31-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day