Nikki Adamo (ceo Nestlé NL) deelt 5 foodtrends

Nikki Adamo (ceo Nestlé NL) deelt 5 foodtrends
  • Food-en-retail
  • 23 jan 2025 @ 08:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodStrategie

Reflecterend op het nieuwe jaar tijdens haar vakantie in Australië, ontwikkelde de baas van Nestlés Nederlandse business vijf moodboards, hier te zien. 'As we journey into 2025, anticipate our continued commitment to unveiling exceptional products and services for our consumers, shoppers and the community.'

'Terugkijkend op het feestelijke seizoen waarin ik heb genoten van het fantastische Australische weer, heb ik me verdiept in de belangrijkste trends die van invloed zijn op onze merken en portfolio. Deze trends bepalen hoe we communiceren, innoveren en samenwerken met gelijkgestemden aan een gedeelde missie', schrijft Nikki Adamo, sinds enkele jaren ceo van Nestlé Nederland.

Terwijl we 2025 tegemoet gaan, kun je rekenen op onze voortdurende inzet om uitzonderlijke producten en diensten te blijven bieden aan onze consumenten, shoppers en aan de maatschappij', stelt zij.
Bekijk de vijf trends hieronder.
(PvWK, bron: Linkedin | foto Inma Santiago / Unsplash) 

5 foodtrends voor 2025 volgens Nestlé

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken