Zeeman: doneer je gratis damesslip

Zeeman: doneer je gratis damesslip
  • Food-en-retail
  • 21 jun 2024 @ 10:11
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Omdat winkelketen Zeeman vindt dat nieuw ondergoed beschikbaar moet zijn voor iedereen, geeft het merk een nieuwe betekenis aan de 3+1 gratis actie: je kunt de gratis slip houden óf doneren aan een goed doel.

Voor deze campagne kiezen de Zeeman-winkels per regio een goed doel om mee samen te werken. Zo zorgen ze dat alle gedoneerde slips terecht komen bij mensen die deze goed kunnen gebruiken. Goede doelen ontvangen vaak weinig (nieuw) ondergoed. Met deze campagne wil Zeeman hier een verschil in maken. Het doel wordt per regio gekozen. Dit kunnen regionale maar ook landelijke goede doelen zijn, zoals kledingbanken en opvangcentra.

De +1 campagne is gemaakt in samenwerking met Persuade, lead agency van Zeeman. De campagne start op vrijdag 21 juni in de middag: 15 uur (online) en later die dag ook de commercial.



Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken