Zeeman: doneer je gratis damesslip
- Food-en-retail
- 21 jun 2024 @ 10:11
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 jun 2024 @ 10:11
- Michiel van Zaane
Omdat winkelketen Zeeman vindt dat nieuw ondergoed beschikbaar moet zijn voor iedereen, geeft het merk een nieuwe betekenis aan de 3+1 gratis actie: je kunt de gratis slip houden óf doneren aan een goed doel.
Voor deze campagne kiezen de Zeeman-winkels per regio een goed doel om mee samen te werken. Zo zorgen ze dat alle gedoneerde slips terecht komen bij mensen die deze goed kunnen gebruiken. Goede doelen ontvangen vaak weinig (nieuw) ondergoed. Met deze campagne wil Zeeman hier een verschil in maken. Het doel wordt per regio gekozen. Dit kunnen regionale maar ook landelijke goede doelen zijn, zoals kledingbanken en opvangcentra.
De +1 campagne is gemaakt in samenwerking met Persuade, lead agency van Zeeman. De campagne start op vrijdag 21 juni in de middag: 15 uur (online) en later die dag ook de commercial.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe Picnic Weekplanner helpt gezin met online maaltijd-swipen
- Vegetarische Slager scoort op Prinsjesdag met Burgerinitiatiefef
- Hyundai showt Inster tijdens EVE op Circuit Zandvoort.
- Jumbo brengt klanten samen tijdens Week tegen Eenzaamheid
- EasyToys nu ook in 1.200 Kruidvat-winkels te koop
- [column] Betutteling
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo verder richting duurzamer... 27-09-2024
- Consumentenbond Supermarkten... 27-09-2024
- Iglo promoot stoommaaltijden met... 26-09-2024
- Pineut behaalt B Corp-certificering25-09-2024
- Thuiswinkel Markt Monitor: Diensten... 24-09-2024
- Jumbo brengt klanten samen tijdens... 23-09-2024
MarketingTribune Events
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing