Toscanini in zee met online supermarkt Crisp

Toscanini in zee met online supermarkt Crisp
  • Food-en-retail
  • 4 dec 2024 @ 08:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Online supermarkt Crisp opende een tijdelijke, digitale pop-up shop, waarmee je pastaklassiekers van het beroemde Jordanese restaurant Toscanini gemakkelijk in huis haalt.

Italiaans restaurant Toscanini is al sinds 1985 een begrip in Amsterdam en ver daarbuiten. Zelfs de New York Times schrijft over hoe lastig het is om daar een tafeltje te bemachtigen. 'Wat wil je ook, met zulke lovende recensies over de klassieke ingrediënten en de verfijnde smaken. Chef Leonardo Pacenti’s ‘signature dishes’ zijn de pasta’s, die geroemd worden om hun authentieke eenvoud. Vanaf vandaag opent online supermarkt Crisp een tijdelijke, digitale pop-up shop, waarmee je Toscanini’s pastaklassiekers gemakkelijk in huis haalt', meldde Crisp recent. De handgemaakte ravioli met brasato al barolo (runderstoof) of de verse gnocchi met een vegetarische vulling van porcini en witte truffel bereid je met een simpele, maar oh zo smaakvolle salieboter. Het toetje? Huisgemaakte cantuccini met anijs of met chocolade, ook rechtstreeks uit Pacenti's keuken. Zo geniet je thuis van een avondje Toscanini, bezorgd door heel Nederland. Heerlijk, maar nog voor we het bericht konden plaatsen (en zelf bestellen / testen) bleken de 300 speciaal gemaakte 'Toscanini x Crisp at home' pakketten a €23,49  per twee personen uitverkocht.
Wel blijken twee ingevroren ingrediënten uit de Toscanini-keuken nog ruim aanwezig, waarmee de PR-stunt is geslaagd en wordt verzilverd. Meer info: Crisp.nl/app/inspire.
(PvWK | beeld chef Leonardo Pacenti / screenshot site: Crisp)

Over Crisp
'Crisp is de online supermarkt voor knettervers eten. De boodschappen-app heeft als missie om het voedselsysteem te veranderen door beter eten voor meer mensen bereikbaar te maken. Via de app kies je uit veelal lokale en seizoensgebonden producten, afkomstig van circa 900 kleinschalige boeren, makers, telers en kwekers. Met de kortst mogelijke route tussen boer en bord worden bestellingen door heel Nederland en Vlaanderen bij klanten thuis geleverd, op een moment dat de klant uitkomt. In 2024 behaalde Crisp het B Corp certificaat met 109 punten, als gevolg van verregaande duurzaamheidsinspanningen. Door onderzoeksbureau GfK werd Crisp zowel in 2022 als in 2023 uitgeroepen tot Beste Online Supermarkt (Formule Rapport FMCG E-commerce). Crisp is in november 2018 opgericht door drie vrienden: Tom Peeters, Michiel Roodenburg en Eric Klaassen.'

(bron: Crisp)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken