Samenwerking De Koffiejongens en Marie-Stella-Maris: giftset voor nieuwe abonnees

Samenwerking De Koffiejongens en Marie-Stella-Maris: giftset voor nieuwe abonnees
  • Food-en-retail
  • 21 nov 2024 @ 09:36
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

De Koffiejongens en Marie-Stella-Maris werken samen om de decembermaand voor nieuwe abonnees van De Koffiejongens mooier te maken. Zij krijgen een giftset van Marie-Stella-Maris.

De Koffiejongens en Marie-Stella-Maris, allebei B-Corps, willen op grote lijnen hetzelfde: de wereld een beetje mooier maken. Bij De Koffiejongens resulteert dat in composteerbare koffiecups en biologische koffiebonen die, verpakt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, per fiets of lopend worden bezorgd. Marie-Stella-Maris herdefinieert luxe door verzorging voor jezelf te combineren met bewuste keuzes, zoals navulbare producten en steun voor wereldwijde drinkwaterprojecten.

B Corp kruisbestuiving
De organisatie achter B Corp moedigt haar merken steevast aan om kruisbestuiving toe te passen. Eerder liet De Koffiejongens zich hierdoor inspireren tot een samenwerking met Tony’s Chocolonely. Die samenwerking krijgt nu een vervolg door de handen met Marie-Stella-Maris ineen te slaan. Jojanneke Goedhart (Brand Manager De Koffiejongens): ‘Tijdens de feestdagen staan voor ons die fijne, warme momenten thuis centraal; kwaliteit in plaats van kwantiteit. Deze samenwerking moedigt aan om niet alleen in de decembermaand maar ook straks, in het nieuwe jaar, dit soort momenten te blijven creëren.’ Josha Jansen (Impact & Marketing Director Marie-Stella-Maris) voegt hieraan toe: “Met dit cadeau maak je niet alleen jezelf of een ander blij, maar help je de wereld een stukje mooier te maken – door je impact te verkleinen door na te vullen én schoon drinkwater bereikbaar te maken.’
 


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken