Josephine Kay leidt Cosmopolitan

  • Media
  • 14 sep 2018 @ 09:41
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TijdschriftenJournalistiekPersonalia

Josephine Kay is de nieuwe hoofdredacteur van Cosmopolitan. Ze volgt Anne Marij de Vries Lentsch op, die sinds kort leiding geeft aan Hearst Agency, de nieuwe afdeling voor branded content binnen de uitgeverij.

Kay was hoofdredacteur van het online magazine Bedrock.nl en werkte eerder voor de sites van Glamour, Vogue, Nsmbl, Happinez en voor Holland Herald en Women’s Health.

Luc van Os, CEO van Hearst Nederland: 'Met haar digitale achtergrond en bewezen journalistieke kwaliteiten past Josephine uitstekend binnen onze versnelling naar een meer digitaal georienteerde uitgeverij.' 

Kay zelf reageert op Cosmopolitan.nl: 'Ik kijk ernaar uit om print en digitaal nog meer met elkaar te verbinden binnen Cosmopolitan. Het crossmediale merk staat als een huis, de sterke basis is gelegd. Nu is het aan mij om dit verder uit te breiden en Cosmopolitan klaar te stomen voor de toekomst.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken