Allsecur verder onder de naam Allianz Direct
- Online
- 29 jul 2019 @ 10:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - E-commerce
- 29 jul 2019 @ 10:17
- Sjaak Hoogkamer
Dit najaar zal online verzekeraar Allsecur verder gaan onder de naam Allianz Direct en neemt hiermee de naam van het moederbedrijf Allianz aan. Sinds de start in 2008 is Allsecur al onderdeel van Allianz.
Allianz Direct blijft een aparte activiteit binnen de Allianz Group. De naam en huisstijl veranderen, maar het contract van de huidige Allsecur-klanten blijft hetzelfde. De merknaam van het moederbedrijf wordt nu aangenomen, omdat vier Europese online merken van Allianz worden samengevoegd tot één Europees verzekeringslabel. Voor de Nederlandse markt blijft Allianz Benelux de risicodraagster. Het merk Allsecur verdwijnt de komende maanden geleidelijk uit de markt.
Het merk Allsecur gaat op in Allianz om schaalvoordelen op Europees niveau te vergroten
Het komende jaar worden vier online merken van Allianz in Nederland (Allsecur), Duitsland (Allsecur), Italië (Genialloyd) en Spanje (Fénix Directo) samengevoegd tot één Europees label, waar klanten direct online hun verzekering kunnen afsluiten. Door de toevoeging ‘Direct’ wordt duidelijk dat mobiel en digitaal voorop staan. Ron Adams, Marketing & Sales Manager bij Allsecur: ‘Door deze verandering vergroten we onze schaalvoordelen op Europees niveau en dat is gunstig voor ons en voor de klant. We kunnen onze diensten sneller en simpeler naar onze klanten brengen.‘
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving geopend voor EMAS... 04-03-2025
- YouTube wil welzijn van tieners... 03-03-2025
- Alle Britse kranten delen zelfde... 27-02-2025
- Culture Report 2025: '63 procent van... 20-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day