Huboo wordt officieel Logistiek en Fulfilment Partner voor FC West Ham United

Huboo wordt officieel Logistiek en Fulfilment Partner voor FC West Ham United
  • Online
  • 11 okt 2022 @ 10:24
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Nieuwe klantE-commerce

De snelgroeiende e-commerce fulfilment provider Huboo, tekent als wereldwijde officiële logistieke en fulfilment partner van West Ham United FC - uit de Engelse Premier League - een meerjarige overeenkomst.

Conform de overeenkomst vergemakkelijkt Huboo de levering van de lucratieve retail- en merchandisingactiviteiten van de club en ondersteunt daarbij zowel de mannen- als vrouwenteams van West Ham United FC.           

Huboo's Chief Marketing Officer Paul Bennett zegt hierover: 'Nu Huboo in rap tempo blijft groeien en onze uitbreiding in Europa versnelt, zijn we blij zo'n prestigieus en historisch merk als West Ham United FC als partner en klant te hebben. Het is een bewijs van onze expertise in de sportwereld. We zijn zeer goed ingericht om een integraal onderdeel te zijn van de activiteiten van de club, waarbij Huboo de logistieke en fulfilment service biedt aan de wereldwijde fans.'

West Ham United Chief Commercial Officer, Nathan Thompson, voegt daaraan toe: 'We zijn bijzonder enthousiast om deze samenwerking met Huboo te starten. Ze hebben sinds hun oprichting een buitengewone groei laten zien. We kijken ernaar uit om samen met West Ham United een groei door te maken, zowel op als naast het veld.'

Innovatieve aanpak
Het in 2017 in Bristol opgerichte Huboo is inmiddels volledig operationeel op een groot aantal strategische locaties in Europa, waaronder Nederland (Veldhoven), Spanje en Duitsland. Het bedrijf biedt e-commerce klanten een volledig geïntegreerde service voor elke markt waarin ze willen opereren. Huboo's naar eigen zeggen 'unieke karakter' ligt in zijn flexibele en maatwerk fulfilment oplossing, een combinatie van mensgerichte operationele activiteiten en best-in-class full stack technologie. De software van het bedrijf werkt samen met alle belangrijke verkoopkanalen zoals Amazon, eBay en Shopify en stelt e-commerce bedrijven in staat hun gehele voorraad te beheren vanuit één tool, waardoor ze toegang krijgen tot een slimmer, productiever en door mensen beheerd magazijn. Deze innovatie in fulfilment maakt niet alleen e-commerce door fulfilment toegankelijker en kosteneffectiever, maar is ook zeer goed in staat om complexe eisen te verwerken waardoor het geschikt en aan te passen is aan alle bedrijfsgroottes. 

Huboo stelt in staat te zijn om online orders te ontvangen en te verwerken namens elk e-commerce bedrijf, in real-time, zonder dat de klant actie hoeft te ondernemen. 'Terwijl orders worden verwerkt, werkt Huboo's software automatisch alle verkoopkanalen bij met up-to-date voorraadniveaus. Klanten kunnen Huboo in hun bestaande e-commerce omgeving integreren of ze kunnen hun volledige e-commerce operatie configureren met behulp van Huboo's software dashboard. Huboo heeft een ambitieuze groei doorgemaakt, van twee twee werknemers bij de start - oprichter en CEO Martin Bysh en CIO Paul Dodd - naar meer dan 800 werknemers, meer dan 1.100 klanten en negen locaties verspreid over het Verenigd Koninkrijk en het Europese vasteland.'
(PvWK)

Over Huboo
'Huboo werd in 2017 opgericht door Martin Bysh en Paul Dodd in Bath, met een hoofdkantoor en opslag in Bristol, VK. Oorspronkelijk gelanceerd om start-ups en MKB-bedrijven te helpen hun producten snel en kosteneffectief bij de klant te krijgen, maakt Huboo vandaag een uitgebreide, software gedreven fulfilment service toegankelijk voor eCommerce bedrijven van elke omvang, met magazijnen in Nederland, het Verenigd Koninkrijk en in heel Europa, en toekomstige schaalvergroting in andere landen gepland. Op maat gemaakte technologische innovatie achter het Huboo service aanbod omvat een volledig WMS, en een one-stop dashboard voor klanten om orders en voorraad te configureren, te monitoren en live product leveringen te volgen. Huboo's operationele kerntechnologie integreert met populaire verkoopkanalen en marktplaatsen, zoals Bol.com, Amazon en Shopify, om orders direct en in realtime te ontvangen en te verwerken. Huboo's warehousing en fulfilment service omvat geautomatiseerd voorraadbeheer, opslag, picking, verpakking en verzending van artikelen terwijl ze worden verkocht, waardoor snel groeiende bedrijven van elke omvang concurrerend kunnen zijn in de snelle retail omgeving van vandaag. Meer info staat hier.'

(bron: Huboo) 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken