SAN Jaarboek 2024 onderstreept kracht van verbeelding

SAN Jaarboek 2024 onderstreept kracht van verbeelding
  • Bureaus
  • 5 mrt 2025 @ 11:19
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Tijdens een livestream heeft SAN-voorzitter Marieke Jansen Rentmeester het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2024 uitgereikt aan schrijver en spreker Kluun. De presentatie vond plaats bij KPN DDX en werd bijgewoond door juryleden, sponsors en relaties van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN).

Met het thema De kracht van verbeelding zet de SAN in op het belang van creativiteit in een snel veranderend medialandschap. ‘Nieuwe technologieën, veranderende consumentengedragingen en verschuivende marktomstandigheden hebben ons uitgedaagd om anders te denken, opnieuw uit te vinden en te experimenteren’, aldus Jansen Rentmeester. ‘Het vermogen om deze veranderingen te omarmen, onze verbeelding te gebruiken en uit te blinken in storytelling is voor adverteerders essentieel geworden.’

Tijdens de uitreiking bespraken tafelgasten Carmen Heuvelmans (neurowetenschapper), Kluun en Darre van Dijk (CCO TBWA\Neboko) de impact van verbeelding in hun vakgebied en hoe het hen blijft inspireren.

Het SAN Jaarboek 2024 bevat de beste marketing- en communicatiecampagnes van het afgelopen jaar. Dit keer zijn er 282 campagnes ingezonden, verdeeld over twaalf categorieën. De inzendingen worden door SAN-juryleden beoordeeld in meerdere rondes. De eerste beoordelingsronde start op 18 maart, waarna de genomineerde cases vanaf 25 maart te vinden zijn op de SAN-website (www.sanaccent.nl).

Foto: SAN-voorzitter Marieke Jansen-Rentmeester overhandigt het eerste exemplaar aan Kluun

 

 

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken