Nexperia partner paralympisch TeamNL Huis

- Sponsoring
- 19 jun 2024 @ 15:11
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 19 jun 2024 @ 15:11
- Michiel van Zaane
De Nijmeegse chipfabrikant Nexperia wordt partner in het paralympische TeamNL Huis tijdens de Spelen in Parijs deze zomer.
Het bedrijf kiest bewust voor steun aan de paralympische sport en wil actief bijdragen aan inclusiviteit in brede zin, ook als werkgever. De chipsfabrikant zal tijdens de Paralympische Spelen onder andere zichtbaar zijn in het TeamNL huis en in uitingen daar omheen.
Jean Pierre Kempeneers, Chief Corporate Affairs van Nexperia: ‘Wij zijn een internationaal bedrijf met een trots Nederlands hart. De waarden van TeamNL en de paralympiërs in het bijzonder komen sterk overeen met de waarden van TeamNexperia, zoals passie, professionaliteit en performance. Dat er nu tijdens de Paralympische Spelen voor het eerst een volwaardig TeamNL Huis is, willen wij van harte ondersteunen.’
Marc van den Tweel, algemeen directeur NOC*NSF: ‘Het is geweldig dat een bedrijf als Nexperia, bekend in Nederland en met zo’n wereldwijde betekenis, zich verbindt aan het paralympische TeamNL Huis. Dit huis en het programma dat we hierin aanbieden, verbindt de paralympische sport met de samenleving op thema’s als het tekort op de arbeidsmarkt en innovatie. Wij heten Nexperia dus een warm welkom als supporter van de sport.’
Foto: Jean Pierre Kempeneers (links) en Marc van den Tweel.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Topschaatser Marijke Groenewoud:... 31-03-2025
- Adyen Giving haalt 25 miljoen euro... 28-03-2025
- Marie-Stella-Maris steunt Wereld... 21-03-2025
- Cupra breidt betrokkenheid bij... 14-03-2025
- EasyToys en Steffie Weterings: It's... 13-03-2025
- Heineken sluit langdurig partnership... 11-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center