Jumbo start campagne 'Pasen maak je samen'

Jumbo start campagne 'Pasen maak je samen'
  • Food-en-retail
  • 31 mrt 2025 @ 00:01
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

Jumbo Supermarkten introduceert haar nieuwe paascampagne ‘Pasen maak je samen’. Deze gaat in op het gezellige samenzijn met dierbaren en genieten tijdens de paasdagen. Daarnaast staat de campagne volledig in het teken van het paasassortiment met ruim 350 lekkernijen.

De supermarktketen helpt klanten met meer dan 350 heerlijke en betaalbare producten van topkwaliteit om Pasen extra bijzonder te maken.

'Als familiebedrijf vinden we het belangrijk om mensen samen te brengen', zegt Jorieke de Vries-Goosen, directeur Marketing bij Jumbo. 'Met smakelijke en betaalbare producten willen we bijdragen aan een gezellige Paasviering met familie en vrienden. Want uiteindelijk draait het niet om hoe je Pasen viert, maar met wie. Wij staan klaar om onze klanten te helpen bij een onvergetelijke Paaservaring.'

Traditionele en nieuwe smaken
Jumbo biedt een breed paasassortiment voor ontbijt, lunch en brunch. Naast klassiekers zoals paaseitjes en de best geteste (bron: Telegraaf, december 2024) luxe Jumbo feeststol, zijn er ook unieke producten zoals ‘sticky plukbrood’. Dit jaar introduceert Jumbo ook verrassende nieuwe smaken paaseitjes, waaronder Melk Suikerbrood, Wit Appeltaart, Puur Espresso, Puur Praline en Melk Crispy. Onder het nieuwe foodmerk Jumbo’s zijn onder andere Groentepannenkoekjes toegevoegd aan het assortiment.

360-campagne
Jumbo meldt groots in te zetten op Pasen met een uitgebreide 360-campagne vol inspiratie. De tv-commercial, ontwikkeld in samenwerking met bureau Hotel l’Amour, toont de bekende Jumbo-familie in een hartverwarmend verhaal waarin een bijna mislukte paasbrunch uiteindelijk toch een succes wordt dankzij het samenzijn. De campagne wordt zichtbaar via OOH, online advertenties, radio en social media, waaronder Pinterest, waar recepten en naar eigen zeggen een originele 1 april-grap gedeeld worden.

Daarnaast worden klanten in de winkels geïnspireerd met proeverijen en op de website met nieuwe paasrecepten. Eind maart valt de speciale Jumbo paasfolder op de mat, met een compleet overzicht van alle 350 paasproducten en recepten. Bekijk de nieuwe film in het venster hieronder.
(PvWK | beeld: Jumbo)

Over Jumbo Supermarkten
'Jumbo is een Brabants familiebedrijf met een rijke historie. Begonnen in 1921 als levensmiddelengroothandel heeft Jumbo een indrukwekkende groei doorgemaakt. Inmiddels is het de tweede supermarktketen van Nederland. Wekelijks verwelkomt Jumbo miljoenen klanten in meer dan 725 winkels en online via Jumbo.com en de Jumbo app. Sinds 2019 is Jumbo ook actief in België en heeft daar inmiddels bijna veertig winkels. In alle winkels én online staat Jumbo voor lage prijzen, een kwalitatief goed assortiment en service met een glimlach. Klanten kunnen daarbij vertrouwen op de bekende 7 Zekerheden.'

(bron: Koninklijke Jumbo Groep) 
 



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken