Donderdagmiddag 14 juni a.s.: Hollandse Nieuwe-talent event en haringparty by IAA en MT!
- Algemeen
- 11 jun 2018 @ 12:03
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- InnovatieEvenementMarketing
- 11 jun 2018 @ 12:03
- Redactie MarketingTribune
Op donderdag 14 juni aanstaande organiseren IAA, Persgroep en MarketingTribune samen een gratis sessie over (schaars) talent in marketing en communicatie en hoe je dat anno 2018 toch aan je kunt binden. Met aansluitend een haringparty. Vakgenoten welkom!
Hollandse Nieuwe is op twee manieren uit te leggen: als de naam voor de nieuwe vangst haring die half juni onze kustwateren bereikt en als overheerlijk geldt, maar ook als de aanduiding van een nieuwe generatie aanstormend talent. Op aanstaande donderdagmiddag 14 juni 2018 komen beide betekenissen aan de orde en u bent daarvoor uitgenodigd: eerst een sessie over (schaars) talent in het vak en hoe je dat anno 2018 toch aan je kunt binden. Aansluitend een gezellige netwerkborrel met de echte superverse maatjes van Schmidt Zeevis Rotterdam. Hollandse Nieuwe op z’n best!
Deze nieuwe editie is een initiatief van IAA Nederland, Persgroep en MarketingTribune. Tijdens het plenaire gedeelte stellen wij nieuw bekroond talent aan u voor en wordt de Gouden Zaag-winnaar 2018 voor creatief talent onthuld. Daarnaast spreken marketingexperts over HR in tijden van arbeidskrapte en hoe je als werkgever toch een aantrekkelijk ‘employer brand’ blijft. Willem-Albert Bol (IAA, Persgroep) en Kyra Roest (IAA) heten u welkom. Moderator is Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune). Lotte Hillen (YIM Talent 2018 Amma), Stefan Bothof (Vodafone en bestuurslid RA*W), Guido Smit (NIMA Young Professionals) en Myrthe van Dijk en Tim van Aerschot (bestuur JongeHonden, creative Code d'Azur resp. Ogilvy) doen puntige talks over aantrekken en behoud van talent. De JongeHonden verzorgen een talent pitch en stelden de nieuwe shortlist voor de Zaag samen, waaruit eindjuryleden topcreatief Lode Schaeffer (Indie) en sr redacteur Peter van Woensel Kooy (MarketingTribune, IAA) op 14 juni de winnaar bekend maken. Aansluitend kunt u de ultraverse vangst proeven en bijpraten onder het genot van koud bier en witte wijn van mediacafé Pjotr.
De bijeenkomst is kosteloos voor onze gasten en is derhalve toegankelijk voor IAA-leden, marketeers en bureaumensen en vindt plaats op 14 juni vanaf 15:30 bij de Persgroep, Jacob Bontiusplaats 9 te Amsterdam. Aanmelden wel verplicht onder vermelding van naam, functie en emailadres via bestuur@iaa.nl of 06-209 65588. Graag tot donderdag!
(PvWK)
fotocredit: Anastasia Dulgier / Unsplash
- RA*W
- van Dijk
- vers
- employer brand
- Stefan Bothof
- Persgroep
- Hollandse Nieuwe
- event
- Amma
- 2018
- maatjes
- talent
- Lotte Hillen
- Kyra Roest
- YIM
- IAA
- haring
- Talent
- Willem-Albert Bol
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 7 vragen aan Jojanneke Meewis van ASML over employer branding:...
- DOSSIER DATABASED MARKETING Marketeers op stelling
- “Do Tell" winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2024
- [column] Cringe of cool?
- ACM start waarschuwingscampagne tegen betaalde opzegdiensten
- Gluren door het sleutelgat naar nieuw festival
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events