Jurgen Surstedt van Interpolis is Beste Brabantse Marketeer
- Algemeen
- 20 apr 2023 @ 09:42
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 apr 2023 @ 09:42
- Michiel van Zaane
Tijdens een feestelijke bijeenkomst op woensdag 19 april in Eindhoven is Jurge Surstedt, Senior Manager Merk, Reputatie en Klantbeleving bij Interpolis uitgeroepen tot winnaar van de Beste Brabantse Marketeer 2022.
De winnaars krijgen elk een baksteen. Eén baksteen aan Jurgen Surstedt (Interpolis) voor Beste Brabantse Marketeer, één aan Lisan Voets (Beter Bed) voor de Beste Brabantse Marketeer in de categorie aanstormend talent (tot 30 jaar) en één aan Jeroen de Punder (NLvoorelkaar) voor de Beste Brabantse Marketeer in de categorie Maatschappelijke Impact.
In totaal zijn 81 marketeers voorgedragen en 21 marketeers genomineerd voor de titel Beste Brabantse Marketeer. Na een publieksstemming bleven er 9 finalisten over. Uit die finalisten heeft de jury onder leiding van Rudy Moenaert, de drie winnaars gekozen. De jury is onder de indruk van de kwaliteit van de finalisten.
Over Jurgen Surstedt, winnaar van de overall categorie zegt het jury-rapport: ‘Jurgen spreekt over marketing vanuit zijn hart en dat komt heel stevig binnen. Een man met veel ervaring, die ambitie aan visie koppelt, in staat is de organisatie in beweging te brengen en ook de directie kan bereiken en bewegen. In Jurgen tref je een zeer hoogstaande mix van cijfers en creativiteit, van denken en doen. Inzake de inrichting van de marketingorganisatie als de uitbouw van de strategie is er een duidelijke impact van Jurgen. De campagne “Mis Niks” is daar een uitstekend voorbeeld van. Indrukwekkend!’
Ook over Lisan Voets, winnaar van de categorie Aanstormend Talent is de jury vol lof: ‘Lisan is een gedreven winnaar en brengt veel nieuws bij Beter Bed. Ze is niet op haar mondje gevallen. Ze is een actie- en promotiemarketeer die heilig gelooft in meten = weten en ontwikkelde daar met BI en collega’s van controlling ook een model voor. Ze neemt verantwoordelijkheid voor resultaten zonder de brandingpropositie 'Beter slapen is beter leven' te vergeten.’
Tot slot motiveert de jury de keuze voor Jeroen de Punder, winnaar van de categorie Maatschappelijke Impact: ‘Jeroen is iemand die vanuit de persoonlijke leefwereld (zijn dochter) impact wil maken. Praat, denkt en handelt aan een ongelooflijke snelheid. Heeft een sterke visie, verbindt heel goed partijen, maakt slimme stappen, bouwt partnerships op en is een inspiratie voor anderen. Groei is een constante bij social enterprise NLvoorelkaar, maar niet groei omwille van de groei, maar groei die een steeds grotere impact heeft op de samenleving, en nu zelfs over de landsgrenzen heen.’
Waarom deze verkiezing?
Een van de initiatiefnemers, Joris van der Waart van Studio Lauda, zegt hierover: ‘Met deze verkiezing willen we marketeers die buitengewone prestaties hebben neergezet voor het Brabantse bedrijf waar ze voor werken en die een bijdrage leveren aan het marketingvak in het zonnetje zetten, zodat ze een lichtend voorbeeld kunnen zijn voor andere marketeers.’
Professor Rudy Moenaert, voorzitter van de vakjury, zegt hierover: ‘Het is belangrijk dat marketingtalent en prestaties gezien en erkend worden. Marketeers die in dit opzicht aantoonbaar het verschil maken verdienen een podium, een plek in de spotlights.’
Foto: Lisan Voets, Jeroen de Punder en Jurgen Surstedt
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Campagne 'Kom niet naar Den Bosch' werkt...
- Campagne Bridging the Cap steunt jongvolwassenen met kanker
- Donny Roelvink ambassadeur Movember 2024
- Life Trends-rapport: merkvertrouwen belangrijker
- Online campagne EasyPark: ‘Parkeren? Ik denk er niet aan’
- Onderzoek: 'Jongeren gevoeliger voor reacties op social dan...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing