HomeExchange lanceert "Be My Guest": ruil je woning met die van een influencer

HomeExchange lanceert "Be My Guest": ruil je woning met die van een influencer
  • Online
  • 13 nov 2024 @ 10:28
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het wereldwijde platform voor woningruil HomeExchange start de campagne "Be My Guest". Influencers uit verschillende landen nodigen hun volgers uit om van woning te ruilen.

Met de campagne wil het platform betrokkenheid stimuleren, het bereik vergroten en de charme van woningruil en het gevoel van saamhorigheid bevorderen. De betrokken influencers op Instagram en TikTok nodigen hun volgers uit om mee te doen door een video te delen met de vraag: "Iemand die met mij wil ruilen?". De content laat het huis en de stad van de influencer zien, biedt een kijkje in de manier van leven van de influencer en laat zien wat hun huis zo speciaal maakt. Elke influencer tagt HomeExchange en gebruikt de hashtags #bemyguest2024 en #homeexchangepartner om de zichtbaarheid van de campagne te vergroten.

Deelnemers die op het verzoek van de influencer ingaan, moeten:

  • Zowel de social media-accounts van de influencer als die van HomeExchange volgen.
  • Reageren op de post van de influencer en hun woonplaats delen.
  • Content plaatsen op hun eigen account, de influencer taggen en de hashtags #bemyguest2024 en #homeexchangepartner gebruiken, en uitleggen waarom zij de perfecte match voor woningruil zouden zijn door hun huis en stad te benadrukken.

Vastleggen en delen ervaring
Zodra een huizenruilpartner is gekozen, hebben de influencer en deelnemer tot eind 2025 de tijd om hun woningruil te realiseren en vast te leggen, waarbij de authentieke ervaringen die horen bij het leven als een local op een nieuwe bestemming worden vastgelegd. Influencers delen hun reis met hun volgers en laten zo zien hoe woningruil niet alleen een manier van reizen is, maar ook mensen uit verschillende culturen met elkaar in contact brengt.

Mathilde Dubreuil, Head of Community bij HomeExchange, zegt: ‘De 'Be My Guest 2024'-campagne is een viering van de ware essentie van woningruil - gemeenschap, verbinding en authentieke reiservaringen. Door influencers en hun volgers uit te nodigen om hun huizen te delen en nieuwe bestemmingen te ontdekken, willen we meer mensen inspireren om het gedachtegoed van huizenruil te omarmen. Deze campagne laat niet alleen zien hoe je de wereld kunt ontdekken door de ogen van een ander, maar onderstreept ook onze toewijding om reizen duurzamer en betekenisvoller te maken. Ruim 78 influencers hebben bevestigd dat ze deelnemen aan de campagne.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken