HomeExchange lanceert "Be My Guest": ruil je woning met die van een influencer
- Online
- 13 nov 2024 @ 10:28
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 nov 2024 @ 10:28
- Michiel van Zaane
Het wereldwijde platform voor woningruil HomeExchange start de campagne "Be My Guest". Influencers uit verschillende landen nodigen hun volgers uit om van woning te ruilen.
Met de campagne wil het platform betrokkenheid stimuleren, het bereik vergroten en de charme van woningruil en het gevoel van saamhorigheid bevorderen. De betrokken influencers op Instagram en TikTok nodigen hun volgers uit om mee te doen door een video te delen met de vraag: "Iemand die met mij wil ruilen?". De content laat het huis en de stad van de influencer zien, biedt een kijkje in de manier van leven van de influencer en laat zien wat hun huis zo speciaal maakt. Elke influencer tagt HomeExchange en gebruikt de hashtags #bemyguest2024 en #homeexchangepartner om de zichtbaarheid van de campagne te vergroten.
Deelnemers die op het verzoek van de influencer ingaan, moeten:
- Zowel de social media-accounts van de influencer als die van HomeExchange volgen.
- Reageren op de post van de influencer en hun woonplaats delen.
- Content plaatsen op hun eigen account, de influencer taggen en de hashtags #bemyguest2024 en #homeexchangepartner gebruiken, en uitleggen waarom zij de perfecte match voor woningruil zouden zijn door hun huis en stad te benadrukken.
Vastleggen en delen ervaring
Zodra een huizenruilpartner is gekozen, hebben de influencer en deelnemer tot eind 2025 de tijd om hun woningruil te realiseren en vast te leggen, waarbij de authentieke ervaringen die horen bij het leven als een local op een nieuwe bestemming worden vastgelegd. Influencers delen hun reis met hun volgers en laten zo zien hoe woningruil niet alleen een manier van reizen is, maar ook mensen uit verschillende culturen met elkaar in contact brengt.
Mathilde Dubreuil, Head of Community bij HomeExchange, zegt: ‘De 'Be My Guest 2024'-campagne is een viering van de ware essentie van woningruil - gemeenschap, verbinding en authentieke reiservaringen. Door influencers en hun volgers uit te nodigen om hun huizen te delen en nieuwe bestemmingen te ontdekken, willen we meer mensen inspireren om het gedachtegoed van huizenruil te omarmen. Deze campagne laat niet alleen zien hoe je de wereld kunt ontdekken door de ogen van een ander, maar onderstreept ook onze toewijding om reizen duurzamer en betekenisvoller te maken. Ruim 78 influencers hebben bevestigd dat ze deelnemen aan de campagne.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [interview] Picnic zet klantdata om in hyperpersoonlijk aanbod
- Google lanceert nieuwe functies in Maps, Waze en Earth
- Eerste Nederlandse TikTok Ad Awards uitgereikt
- Senior Intelligence benadrukt waarde pensioengerechtigden...
- Red Bull zet in op gaming met YouTube-serie Xceptional Player
- HomeExchange lanceert "Be My Guest": ruil je woning met die...
Laatste Nieuws
- HomeExchange lanceert "Be My Guest":... 13-11-2024
- Red Bull zet in op gaming met... 12-11-2024
- Eerste Nederlandse TikTok Ad Awards... 06-11-2024
- Senior Intelligence benadrukt waarde... 06-11-2024
- Google lanceert nieuwe functies in... 01-11-2024
- [interview] Picnic zet klantdata om... 01-11-2024