Florius: Frisse Blikken Campagne
- Bureaus
- 31 mei 2022 @ 10:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 31 mei 2022 @ 10:02
- Sjaak Hoogkamer
Being There ontwikkelde voor hypotheekverstrekker Florius een nieuwe campagne: Frisse Blikken. Zo klinkt er weer eens een optimistisch geluid in een markt die dat heel goed kan gebruiken.
Op basis van een onderzoek onder 800 huizenkopers, uitgevoerd door PanelWizard, blijkt dat de sleutel tot succes ligt in het heroverwegen van je woonwensen. ‘Als je weet wat echt belangrijk is, en wat iets minder, kun je de kansen op succes vergroten.’
Voor de camera van ‘Ik Vertrek’ regisseur Bo Jeuken vertellen drie stellen over hun zoektocht en hoe een frisse blik ze hielp bij het vinden van een fijn huis.
Op basis van de onderzoeksresultaten startte Being There met ExPRtease een PR offensief. Zodat dit optimistische nieuws volgens het bureau ‘zoveel mogelijk huizenkopers kan inspireren.’
De digital first campagne krijgt ook gestalte met 3 minidocu’s, short formats video’s, branded content en digital OOH.
Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Maarten Timmers, Annemieke Stiemer, Yvonne van Oostenrijk, Karien van Bekkum,
Strategie & Concept: Being There
Agency Producer: Britt vd Vlag
Productie: De Haaien
Regie: Bo Jeuken
Onderzoek: Panelwizard
PR: exPRtease
Media: Storm Digital
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Green Food Lab in zee met met... 10-01-2025
- Campagne Natuurhuisje voor derde... 10-01-2025
- Jumbo scoort dankzij samenwerking... 09-01-2025
- Campagne toont genadeloze impact van... 08-01-2025
- TopParken introduceert Bob de... 08-01-2025
- LOI lanceert campagne 'De Dagdroom... 07-01-2025