Florius: Frisse Blikken Campagne

Florius: Frisse Blikken Campagne
  • Bureaus
  • 31 mei 2022 @ 10:02
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Being There ontwikkelde voor hypotheekverstrekker Florius een nieuwe campagne: Frisse Blikken. Zo klinkt er weer eens een optimistisch geluid in een markt die dat heel goed kan gebruiken.

Op basis van een onderzoek onder 800 huizenkopers, uitgevoerd door PanelWizard, blijkt dat de sleutel tot succes ligt in het heroverwegen van je woonwensen. ‘Als je weet wat echt belangrijk is, en wat iets minder, kun je de kansen op succes vergroten.’

Voor de camera van ‘Ik Vertrek’ regisseur Bo Jeuken vertellen drie stellen over hun zoektocht en hoe een frisse blik ze hielp bij het vinden van een fijn huis. 

Op basis van de onderzoeksresultaten startte Being There met ExPRtease een PR offensief. Zodat dit optimistische nieuws volgens het bureau ‘zoveel mogelijk huizenkopers kan inspireren.’

De digital first campagne krijgt ook gestalte met 3 minidocu’s, short formats video’s, branded content en digital OOH.

Credits:

Verantwoordelijk bij klant: Maarten Timmers, Annemieke Stiemer, Yvonne van Oostenrijk, Karien van Bekkum,

Strategie & Concept: Being There

Agency Producer: Britt vd Vlag

Productie: De Haaien

Regie: Bo Jeuken

Onderzoek: Panelwizard

PR: exPRtease

Media: Storm Digital



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken