Rogier van Est in managementteam Sandenburg-DST
- Bureaus
- 7 jun 2022 @ 07:32
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 jun 2022 @ 07:32
- Michiel van Zaane
Rogier van Est, voormalig Head of Concept Design Starbucks EMEA, is als Creatief Directeur toegetreden tot het managementteam van bureau Sandenburg-DST. Van Est gaat het creatieve team van het Amsterdamse bureau leiden.
Sandenburg werkt voor bedrijven als VodafoneZiggo, SPAR, Unilever, Accell, Brinks, Auping, Eazie, Bagels & Beans, Landmarkt en Tony’s Chocolonely. Het bureau is gespecialiseerd in strategie, conceptontwikkeling en design in de marktsegmenten (food)retail, foodservice, brand experiences en leisure.
Van Est (49) werkte meer dan acht jaar bij Starbucks, waar hij tot eind 2019 leiding heeft gegeven aan het Starbucks EMEA Concept Design team. Markus Konings, CEO en meerheidsaandeelhouder Sandenburg-DST: ‘Rogier van Est boogt op zijn jarenlange, internationale ervaring voor een wereldmerk als Starbucks. Als Creatief Directeur kan hij nu samen met ons creatieve team verder bouwen aan ons klantportfolio van sterke merken. Met als doel de merk- en belevingswaarde die wij voor onze opdrachtgevers toevoegen, te vergroten en door te ontwikkelen.’
Van Est: ‘Design is van grote meerwaarde voor merken wanneer het intuïtie en intelligentie weet te combineren. Door mensen, producten, services, technologie, cultuur en bedrijfsvoering met elkaar te verbinden. En daarmee in te spelen op de veranderende behoeften van klanten, innovatieve oplossingen te ontwikkelen, commercieel succes te bereiken en dit weten te bestendigen. Als Creatief Directeur van Sandenburg-DST haal ik er veel voldoening uit om dit samen met mijn team en de klant te realiseren.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Croma focust op TikTok om jongere generaties te bereiken
- KPMG lanceert nieuwe merkcampagne: 'Het blijft mensenwerk'
- Ministerie van Justitie en Veiligheid lanceert NL-Alert-campagne
- SIRE verwelkomt drie nieuwe bestuursleden
- Odido lanceert campagne voor KlikKlaar Internet
- Drie vragen aan... Maartje Bersi
Laatste Nieuws
- Drie vragen aan… Melanie Koning31-01-2025
- Mediahuis verstevigt positie in... 30-01-2025
- AMMA 2025 zet in op diversiteit en... 30-01-2025
- DCVF neemt retailactiviteiten... 29-01-2025
- Campagne Schouten & Nelissen: ‘Word... 29-01-2025
- Ace brengt bureaus samen onder één... 28-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day