Daelmans Stroopwafels kiest voor Blauw Gras en IM Lounge
- Bureaus
- 13 jun 2023 @ 08:35
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 jun 2023 @ 08:35
- Michiel van Zaane
Stroopwafelmaker Daelmans heeft na een pitch gekozen voor social-first creative agency Blauw Gras en mediabureau IM Lounge. De bureaus, onderdeel van Ace, gaan het familiebedrijf helpen met de verdere uitrol van de stroopwafel in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk.
Rianne van de Ven, Marketing Manager van Daelmans over de samenwerking met Blauw Gras en IM Lounge: ‘We hebben gekeken welk bureau het beste kan helpen bij de internationale expansie van Daelmans Stroopwafels. Blauw Gras heeft ons het meest verrast met een opvallende merkstrategie, uitdagende creatieve concepten en een slimme media-aanpak. We kijken ernaar uit om met hen samen te werken.’
Wouter Glaser, Managing Director bij Blauw Gras, is blij met de samenwerking. ‘Een dergelijke internationale opdracht ontvang je niet iedere dag. Wanneer krijg je als bureau nou de kans om een oer-Hollands product naar de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk te brengen? Een mooie, uitdagende opdracht waarbij we Daelmans Stroopwafels internationale faam gaan geven. Daar hebben we zin in!’
De eerste campagne van Daelmans gaat medio september 2023 live.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Jumbo scoort dankzij samenwerking... 09-01-2025
- Campagne toont genadeloze impact van... 08-01-2025
- TopParken introduceert Bob de... 08-01-2025
- LOI lanceert campagne 'De Dagdroom... 07-01-2025
- Campagne Justitie om criminaliteit... 07-01-2025
- Financieel fit met BUX en Natwerk06-01-2025