Merkcampagne LOI spoort Nederlanders aan iets met hun dagdromen te doen

Merkcampagne LOI spoort Nederlanders aan iets met hun dagdromen te doen
  • Bureaus
  • 13 aug 2024 @ 07:37
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

LOI start een nieuwe merkcampagne, waarmee de onderwijsinstelling haar marktleiderschap wil verankeren. De campagne is gebaseerd op het idee dat driekwart van al onze dagdromen over persoonlijke carrièredoelen gaan. LOI spoort Nederland aan om samen met de onderwijsinstelling deze droom waar te maken.

In de door Alfred International merkcampagne zien we een vrouw wegdromen in een alledaagse situatie. Een situatie waarin haar dagdroom het even over lijkt te nemen van de werkelijkheid. Vervolgens schrikt ze wakker en spoort LOI haar aan om haar dagdroom waar te maken.

Jos van Eyken, directeur LOI: ‘We dagdromen allemaal, over een andere carrière, een volgende stap of om het roer volledig om te gooien. Soms wel de helft van de tijd per dag, met het risico dat we te lang blijven hangen in wishful thinking; wat uiteindelijk leidt tot veel onbenut talent. Met de nieuwe campagne willen we mensen activeren een stap te zetten in het waarmaken van die droom. Stop met dagdromen, start met leren.’

De campagne is vanaf week 33 in heel Nederland te zien via TV en online video, en te horen op radio.

Credits:
Opdrachtgever: LOI
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Jos van Eyken, Hilde Gerhards, Annelies Coenraads
Bureau(s): Alfred International, Team5pm
Strategie: Silvia van Hooft
Account: Danielle Boskemper, Stéphanie Freitag
Creatie: Gebr. Janssen, Sjors en Lex van Lex en Sjors
Agency producer: Kees van Mourik
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Aaron van Valen
Producer: Robert Nan, Carolien Eversdijk
D.O.P.: Daan Bukman
Editor: Jorien Voogt
Online/grading: Laurens Orij
Sounddesign: Sauvage Sound (Michaël Sauvage & Quincy Vlijtig)
Media: Wavemaker



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken