Fitzroy wint pitch Bolsius
- Bureaus
- 18 okt 2024 @ 14:32
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 18 okt 2024 @ 14:32
- Sjaak Hoogkamer
In de nieuwe campagne wordt Bolsius neergezet als marktleider die dit thema aankaart onder de noemer ‘genieten in een ander licht’.
De campagne zal gelanceerd worden rond het ingaan van de wintertijd en is o.a. te zien op televisie, online en op de winkelvloer.
Jur Baart van Fitzroy: ‘De telefoon: veel mensen staan ermee op en gaan ermee naar bed. En dus ook met het bijbehorende felle kunstlicht. Maar hoe fijn onze telefoon ook is, eigenlijk weten we dat dit licht niet altijd het beste voor ons is. Zeker niet in de avond.’
Boodschap van Bolsius derhalve: ervaar de avond wat vaker in het zachte, warme en natuurlijke licht van kaarsen. Want af en toe kiezen voor een avond in het mooie kaarslicht van Bolsius helpt om te ontspannen en tot onszelf te komen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- RTL maakt overstap naar Dentsu
- The Agent-C introduceert The Agent-Collabs
- Claire Daemen over Adnight 2024: 'wij zijn een spiegel van de...
- Nieuwe campagne Zalando speelt in op universele vraag 'Wat doe...
- Monks nieuw bureau voor interieurspecialist Zuiver
- Campagne Greenflag tegen digitale uitsluiting
Laatste Nieuws
- Fitzroy wint pitch Bolsius 18-10-2024
- Nachthypotheeknummer Rabo is hit op... 18-10-2024
- Digital Rockstars Het gevoel van de... 18-10-2024
- Mediabrands en Phase it vragen... 18-10-2024
- TCB plakt mysterieuze ADE-posters 18-10-2024
- Beter Bed lanceert campagne met... 17-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing