Fitzroy wint pitch Bolsius

Fitzroy wint pitch Bolsius
  • Bureaus
  • 18 okt 2024 @ 14:32
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In de nieuwe campagne wordt Bolsius neergezet als marktleider die dit thema aankaart onder de noemer ‘genieten in een ander licht’.

De campagne zal gelanceerd worden rond het ingaan van de wintertijd en is o.a. te zien op televisie, online en op de winkelvloer.

Jur Baart van Fitzroy: ‘De telefoon: veel mensen staan ermee op en gaan ermee naar bed. En dus ook met het bijbehorende felle kunstlicht. Maar hoe fijn onze telefoon ook is, eigenlijk weten we dat dit licht niet altijd het beste voor ons is. Zeker niet in de avond.’

Boodschap van Bolsius derhalve: ervaar de avond wat vaker in het zachte, warme en natuurlijke licht van kaarsen. Want af en toe kiezen voor een avond in het mooie kaarslicht van Bolsius helpt om te ontspannen en tot onszelf te komen.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken