Gardeners breidt diensten uit met corporate pr
- Bureaus
- 27 mrt 2025 @ 08:13
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 27 mrt 2025 @ 08:13
- Sjaak Hoogkamer
Gardeners staat al bekend om het ontwikkelen van merkstrategieën en merkidentiteiten, het creëren van campagnes, consumentenactivaties, influencermarketing en pr. Om blijvend te bouwen aan de reputatie van organisaties, is daar nu ook corporate pr aan toegevoegd.
Op de foto boven vlnr Cynthia Lennarts, Maira Evers, Carolijn Pennings
Gardeners wil het goede laten groeien door impactvolle verhalen te delen die een verschil maken, aldus Maira Evers, founder van Gardeners. ‘Het is een beweging op gang brengen door een doelgroep te inspireren of juist activeren. Om ondernemende klanten zo breed mogelijk te servicen, vallen alle disciplines bij Gardeners onder één dak. Hierdoor wordt ieder vraagstuk vanuit een organisatie op een holistische wijze aangepakt. Door corporate pr toe te voegen aan de bestaande diensten, kan Gardeners nu ook hierin samen met partners optrekken.’
Zichtbaarheid
Vanuit deze behoefte is Cynthia Lennarts in december 2023 gestart zodat zij haar ervaring op het gebied van corporate pr kan inzetten voor organisaties zoals Nationaal Warmtefonds, Natuurhuisje, Ekoplaza, Hands Off en Wonder Beans. Carolijn Pennings, pr director bij Gardeners, is en blijft eindverantwoordelijk voor lifestyle pr en het team.
Lennarts, lead corporate pr bij Gardeners, licht toe: ‘Bij Gardeners werken we voor organisaties die een verschil willen maken. We werken met een dedicated team iedere dag aan de zichtbaarheid van onze partners. We schakelen snel en spelen in op veranderingen in de markt, maar ook in de maatschappij. Daarnaast werken we nauw samen met ons strategieteam zodat alles wat we doen voor een klant bij elkaar optelt.’
Evers: ‘Carolijn heeft de afgelopen drie jaar het pr team fantastisch opgebouwd. Sinds een jaar is Cynthia achter de schermen aan het bouwen aan de corporate pr tak binnen het pr-team. We zien dat hier vanuit merken een enorme behoefte aan is. Naast de bestaande diensten die wij bieden aan onze klanten - merkstrategie, creatie, design en marketing & lifestyle pr - zien we ook een groeiende vraag naar corporate pr. Met de komst van Cynthia kunnen we klanten nu ook op dit gebied bedienen. Hierin vullen Carolijn en Cynthia elkaar goed aan.’
Uitbreiding pr-team
In 2024 is het pr-team naast Cynthia ook verder uitgebreid met Roos van Putten als pr manager en Kylie Vlk als junior pr manager. Daarnaast is in 2025 Tessa Lurvink gestart als pr manager.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- De impact van laaggeletterdheid: waarom dit probleem ons...
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners
- Eerste AI-inhaakbillboard met bewegend persoon
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
- 117 nominaties: brede spreiding met bekende uitschieters
Laatste Nieuws
- Leidse Schouwburg - Stadsgehoorzaal... 28-03-2025
- Defensie lanceert... 28-03-2025
- Gardeners breidt diensten uit met... 27-03-2025
- SAN ABC Accenten 2024 longlist bekend27-03-2025
- Warc Effective 100: Lange termijn... 26-03-2025
- 'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk... 25-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center