Timo van Lingen

Timo van Lingen
Werkt bij: Short Commerce
Functie: Co-founder

Biografie Timo van Lingen (27) is co-founder van Short Commerce, een snelgroeiend social advertising bureau met een content-first aanpak. Zijn team werkt als official TikTok Partner voor merken als New York Pizza, Schwarzkopf Professional en Sophia Mae. Als platinum advertiser op TikTok – één van de weinige partijen in de Benelux met de grootste advertentiebudgetten – heeft Timo directe lijntjes met het TikTok-team. Zijn kennis over social advertising, zowel uit zijn werk voor klanten als vanuit TikTok zelf, deelt hij graag (ook op LinkedIn). Geen gatekeeping, maar praktische inzichten waarmee merken echt kunnen groeien.

Recente artikelen van Timo van Lingen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken