BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar nooit’

- Bureaus
- 11 apr 2025 @ 12:04
- Nu reageren
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 apr 2025 @ 12:04
- Kel Koenen
Na het succes van de bekroonde campagne ‘Als geld stilstaat, staat de wereld stil’, lanceert financieel platform BridgeFund een nieuwe campagne gericht op mkb-ondernemers. Onder het thema ‘Voor je weet maar nooit’ speelt de campagne in op de behoefte aan financiële flexibiliteit bij onverwachte situaties – positief of negatief.
Opnieuw is de campagne ontwikkeld door creatief bureau Ceci n’est pas un bureau. Centraal staat het Flexibel Zakelijk Krediet: een lening die ondernemers achter de hand kunnen houden voor noodgevallen of plotselinge kansen. BridgeFund richt zich met de campagne op het vergroten van de zichtbaarheid van deze kredietvorm bij de doelgroep.
Net als in eerdere campagnes speelt hond Ted weer een hoofdrol. In de commercial redt hij de situatie wanneer een wasmachine op hol slaat in een wasserette – een knipoog naar de onverwachte situaties waar ondernemers in de praktijk mee te maken krijgen. Ted verschijnt met een rolletje bankbiljetten in zijn bek, symbool voor de snelle beschikbaarheid van financiële hulp via BridgeFund.
De campagne wordt breed uitgerold, onder meer via online video’s (OLV), buitenreclame (OOH) en radio. Volgens BridgeFund is er, mede dankzij de succesvolle beleggerscampagne ‘Daar zit je dan. Met je ton op de bank’, voldoende kapitaal beschikbaar om ondernemers snel van dienst te kunnen zijn. Inmiddels maakten al zo’n 7.000 mkb’ers gebruik van een lening via het platform.
Credits
Opdrachtgever: Chris Onsman, Marjolijn Hoffmans, Lilian Tromp (BridgeFund)
Bureau: Ceci n’est pas un bureau
Productiemaatschappij: StudioStudio
Regie: René Nuijens, Lars Brink
Producers: Marlon van der Strigt, Esther Ris
Editor: Will Judge
Grading: Erik van den Heuvel (De Grot)
Geluid: Lennart Kleinen (KLevR)
Fotografie: Marc van Oene
Media: Brandwebbing
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Stichting Zaadbalkanker en Zespri: check je kiwi’s
- [event] Trends & Insights van SXSW 2025: Wat betekent tech...
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Gehandicapte Sarah-pop vraagt aandacht voor inclusieve sport
- Heineken lanceert ‘Bar Dating’ app
Laatste Nieuws
- Dr. Hauschka kiest Onze Kapel voor... 16-04-2025
- Contentcreatie zonder grenzen,... 16-04-2025
- Starbucks kiest Kumpany voor... 16-04-2025
- Commercialreview Q1 2025: ING,... 16-04-2025
- Emotionele waarde van een fiets... 15-04-2025
- Act Good Report 2025: 'Creativiteit... 15-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management