Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol

- Food-en-retail
- 11 apr 2025 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 11 apr 2025 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Schiphol verwelkomt de eerste 'airport Mind Oasis' van luxe beauty & wellbeing merk Rituals Cosmetics. Dit is een speciale plek waar reizigers kunnen ontspannen en opladen tijdens hun reis. 'Deze primeur in travel retail creëert een rustige oase te midden van de levendigheid van de luchthaven', stelt Rituals.
Schiphol verwelkomt de allereerste airport Mind Oasis van luxe beauty & wellbeing merk Rituals Cosmetics. Dit is een unieke plek waar reizigers kunnen ontspannen en opladen tijdens hun reis. Deze primeur in travel retail creëert een rustige oase te midden van de levendigheid van de luchthaven.
De nieuwe winkel is geopend op 21 maart 2025 en beslaat 141 m², het volledige Rituals-assortiment is er te vinden. De absolute blikvanger is de 40 m² grote Mind Oasis, een ruimte speciaal ontworpen voor mentale en fysieke ontspanning. Hier kunnen reizigers genieten van kortdurende, effectieve behandelingen zoals de Brain Massage, die je met ademhalingstechnieken en geluidstrillingen in meditatieve staat brengt. Een 30 minuten durende Brain Massage voelt als twee uur slaap (bron: DVJ Insights, N=106, mei 2024 ). Ook wordt op Schiphol de Hydro Massage aangeboden waarbij de kleding kan worden aangehouden. Dit is een massage op een warm waterbed, inclusief rood licht therapie, die helpt stress te verminderen.
Ontspannen op reis
Met de Mind Oasis creëert Rituals op Schiphol een rustpunt waar reizigers kunnen ontspannen en opladen voordat ze hun reis vervolgen. Dit sluit naadloos aan bij de ambitie van de luchthaven om reizigers een comfortabele en hoogwaardige reiservaring te bieden.
'We zijn blij om onze eerste Mind Oasis op Schiphol te openen. Deze plek biedt reizigers een rustige omgeving om te ontspannen en even te ontsnappen aan de drukte', vertelt Raymond Cloosterman, Founder & CEO Rituals Cosmetics aan MarketingTribune.
'Met de grootschalige verbouwing van Lounge 1 willen we de ervaring voor onze passagiers aanzienlijk verbeteren. Met een sterk verbeterd aanbod in eten en drinken, vernieuwde openbare ruimtes en prachtige nieuwe moderne winkels. Met de Mind Oasis bieden we reizigers een unieke plek om tot zichzelf te komen, midden in de levendigheid van de luchthaven. Dit innovatieve concept van Rituals past perfect in onze ambitie om Schiphol een bestemming te maken waar comfort en welzijn centraal staan', vult Arthur Reijnhart, Executive Director Schiphol Commercial aan
Mind Oasis in Lounge 1 op Schiphol
De Mind Oasis bevindt zich in Lounge 1 en is onderdeel van de nieuwste 5.000 m² herontwikkeling, meldt Schiphol. 'Reizigers die binnen Europa vliegen komen na de securitycheck in deze lounge terecht. De lounge ging recent van 19.000 naar 24.000 vierkante meter waardoor er meer loop- en zitruimte is ontstaan. Daarnaast breidt Schiphol het aanbod van winkels en horeca uit met 23 nieuwe concepten, waarmee de luchthaven reizigers nog meer variatie en hoogwaardige services biedt.'
(PvWK | beeld: Damon Rigter @nomadi.studio)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- travel retail
- rust
- winkelen
- Rituals
- Rituals Cosmetics
- taxfree zone
- luxe beauty & wellbeing
- Schiphol Media
- airport Mind Oasis
- Schiphol
- Hydro Massage
- merk
- vliegen
- Raymond Cloosterman
- primeur
- Arthur Reijnhart
- rustige oase
- luchthaven
- retailmedia
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 222] Age Sluis - marketeer Kindergarden
- Beste webwinkels van Nederland bekendgemaakt
- Jumbo start campagne 'Pasen maak je samen'
- Dove pro lichaamsgeur met 'be fearless - smell beautiful...
- Hema lanceert campagne Het Thuistoilet tegen wc-tekort op...
- Albert Heijn breidt eigen merk Blue Home uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Rituals lanceert eerste 'airport... 11-04-2025
- KitKat ruilt smartphones in voor... 11-04-2025
- No Waste Army wil met actie 261.000... 11-04-2025
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van... 11-04-2025
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns... 11-04-2025
- Holie's wint drie Wheels of Retail10-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management