Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal

- Bureaus
- 11 apr 2025 @ 17:28
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 apr 2025 @ 17:28
- Kel Koenen
Met de slogan ‘Er zit een hardloper in ons allemaal’ lanceert Nationale-Nederlanden in samenwerking met Dentsu Creative een grootschalige landelijke campagne die heel Nederland in beweging moet krijgen. De verzekeraar wil zowel beginnende als ervaren lopers stimuleren om (meer) te gaan hardlopen, met als boodschap: met de juiste support kom je verder.
De campagne loopt van 1 april tot en met 7 mei, met als kloppend hart de NN Marathon Rotterdam op 12 en 13 april. De stad kleurt in die periode oranje, mede dankzij lokale digitale buitenreclame en opvallende tramuitingen die voorbijgangers aansporen om ook in beweging te komen.
‘De beste manier om mensen te helpen, is hen het vertrouwen te geven dat ze het kunnen’, zegt Mariëlle Krouwel, CMO bij NN Group. ‘Wij geloven dat fysieke beweging ook bijdraagt aan mentaal en financieel welzijn. Als supporter van alle hardlopers willen we mensen aanmoedigen en ondersteunen.’
Naast visuele aanwezigheid in Rotterdam, bestaat de campagne uit een mix van televisie, online video, digital audio, social media, display advertising en contentmarketing. De campagne sluit aan bij de jarenlange betrokkenheid van Nationale-Nederlanden bij hardloopevenementen, waaronder de NN Marathon Rotterdam en het NN Running Team. Ook steunt de verzekeraar maatschappelijke initiatieven zoals Stichting Running Blind en Fonds Gehandicaptensport.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nationale-Nederlanden: een hardloper... 11-04-2025
- Gall & Gall en Natwerk lanceren... 11-04-2025
- Watt e-Bike kiest voor... 11-04-2025
- Festivals als merkcanvas, Life is... 11-04-2025
- Esprix bekroont zesentwintig cases11-04-2025
- BridgeFund lanceert nieuwe... 11-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management