Duurzaam nieuws op meer dan 600 DOOH-schermen

Duurzaam nieuws op meer dan 600 DOOH-schermen
  • Content
  • 15 aug 2024 @ 10:43
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Meer dan 600 DOOH-schermen verspreid door heel Nederland gaan duurzaam nieuws brengen. Het nieuws wordt gebracht door Imagine5, een platform dat zich richt op het delen van positief nieuws en verhalen rond duurzaamheid.

Het platform gelooft dat door het verspreiden van goed nieuws mensen gemotiveerd raken om zelf bij te dragen aan een duurzamere wereld. In juni hebben Imagine5 en Clear Channel, eigenaar van de schermen, een pilot van vier weken uitgevoerd. Beide partijen waren enthousiast over de resultaten. Imagine5 zag hun positieve berichten over duurzaamheid door het hele land, wat bijdroeg aan de zichtbaarheid van hun platform en de impact van hun boodschap.

De content van Imagine5 die Clear Channel toont op de digitale schermen, wordt aangepast aan specifieke doelgroepen en locaties. Op straat wordt bijvoorbeeld ander positief nieuws getoond dan op de digitale schermen op scholen. Daarnaast wordt het nieuws continu geüpdatet, zodat er altijd wordt ingespeeld op actuele thema's en gebeurtenissen.

Melle Bos, Chief Engagement Officer bij Imagine5: ‘We zijn ontzettend blij met deze samenwerking met Clear Channel. Onze positieve duurzame verhalen krijgen nu zichtbaarheid door heel Nederland, waarmee we nog meer mensen inspireren in een wereld die vaak gedomineerd wordt door negatief nieuws. We laten zien dat er enorm veel goeds gebeurt iedere dag en geloven dat zo’n positief geluid een belangrijk alternatief narratief is.’

‘Deze samenwerking is een geweldige manier om onze schermen nog relevanter te maken en past bij onze duurzame doelstellingen,’ zegt Wierish Debipersad, Commercial Director bij Clear Channel Nederland. “Houd onze schermen in de gaten voor de nieuwste positieve updates over duurzaamheid en zie hoe we samen met Imagine5 bijdragen aan een groenere toekomst.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken