Bruynzeel gebruikt influencers voor campagne cosmetic homecare

Bruynzeel gebruikt influencers voor campagne cosmetic homecare
  • Online
  • 23 aug 2024 @ 13:32
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Uit onderzoek blijkt dat een opgeruimd huis voor de meeste Nederlanders bijdraagt aan hun geluk. Bruynzeel cosmetic homecare speelt hierop in met een user generated content-campagne rondom de #sundayreset.

Zondagen zijn hét moment voor een reset van je huis én jezelf. De populariteit van de ‘aesthetic cleaning’-trend op social media, met miljoenen posts op TikTok alleen al, bevestigt dit beeld. Met de nieuwe door Zandbeek gelanceerde campagne geeft Bruynzeel invulling aan haar merkbelofte ‘Is van je huis houden’. Om de campagne tot een succes te maken, ging Bruynzeel een samenwerking aan met de populaire content creators Robin Pakvis, Yasemin Aydin en Tanja Sanders. Deze creators gebruiken op hun eigen unieke manier de Bruynzeel-producten. Van inspirerende video’s tot praktische tips, zij laten zien hoe je kunt genieten van het schoonmaakritueel op zondag. 

Jasper van Zandbeek: ‘In de felle strijd om aandacht op social media is het noodzakelijk om direct op te vallen. Met deze campagne zijn we erin geslaagd om het Bruynzeel gevoel in korte tijd over te brengen bij de doelgroep. Door de inzet van content creators brengen we de Bruynzeel-producten van het scherm naar de huiskamer van de consument.’

In het verlengde van de user generated content-campagne is een mediapartnership aangegaan met &C en een schapactie ontwikkeld voor Albert Heijn. De campagne loopt tot oktober.

Credits:
Opdrachtgever: Bruynzeel cosmetic homecare
Bureau: Zandbeek
Creators: Robin Pakvis, Yasemin Aydin en Tanja Sanders
Media: Brandwebbing

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken