Zorgvuldig omgaan met de buurt in nieuwe Plus commercial
- Food-en-retail
- 10 sep 2024 @ 09:14
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 sep 2024 @ 09:14
- Michiel van Zaane
In de nieuwe tv-commercial laat Plus zien dat de supermarkt en haar lokale ondernemers heel goed weten waar een beter milieu begint: bij henzelf.
In de film ‘Kartrekkers’ zien we dat de lokale Plus ondernemer uit (het fictieve dorp) Langekerk, in zijn jonge jaren leert om goed voor zijn buurt te zorgen. Na een sprong in de tijd zien we de Plus ondernemer vol trots vertellen over zijn Kartrekkers: Fairtrade en biologische producten voor een normale prijs. Zo kunnen meer mensen kiezen voor goed eten zonder dat het meer kost. Ook dat is één van de voordelen van Plus. Met deze nieuwe commercial benadrukt de supermarktketen het belang van zorgvuldigheid. Zorgvuldig omgaan met de omgeving en met de buurt.
Jan-Willem Smits, bedenker van de commercial: ‘De commercial is geïnspireerd op het motto uit de jaren 90: "Een beter milieu begint bij jezelf”. En jong geleerd is oud gedaan. Zo presenteert Plus ondernemer Johan vandaag de dag de Kartrekkers. Daarmee wordt goed eten toegankelijk voor iedereen.’
Okke Wiarda, Manager Merk en Communicatie bij Plus: ‘Door Fairtrade of biologische producten voor de prijs van het reguliere product aan te bieden maken we de bewuste keuze makkelijker. Onze Kartrekkers lopen voorop in het betaalbaar maken van goed eten, en daar zijn we trots op.’
Credits
Plus Supermarkt: Matthijs Moeken, Okke Wiarda, Ko Schout, Chiel Den Otter
RTV Producer: Koen Barnhard
Creative: Jan-Willem Smits
Regisseur: Maarten Treurniet
Producer: Bas Pinkster
Director of photography: Ton Peters
Art department: Bram van de Ven
Editor: Peter Alderliesten
Grading en online: Captcha
Audiomix: Studio Levalo
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Gen Z en Millennials zoeken experience en inspiratie in...
- Voedselbanken en Albert Heijn samen tegen voedselarmoede
- Iconisch merk Coolcat maakt comeback
- Column Rekent Jumbo zich te snel rijk?
- [column] Amsterdam Fashion Week 2024: nieuwe immersieve...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- McDonalds lanceert Twaalfuurtje met... 16-09-2024
- Patisserie- en kroketlegende... 16-09-2024
- [onderzoek] Voedselverspilling in... 16-09-2024
- 300ste Wibra in Mall of the... 12-09-2024
- Statieheld-pilot op universiteiten... 12-09-2024
- Danone kapt met Nutri-Score op... 12-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing