300ste Wibra in Mall of the Netherlands
- Food-en-retail
- 12 sep 2024 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ZakelijkRetail
- 12 sep 2024 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Wibra, winkelketen voor betaalbare kleding, huishoudartikelen en schoonmaakproducten, viert op 10 oktober 2024 een belangrijke mijlpaal met de opening van haar 300e winkel in Westfield Mall of the Netherlands.
Deze stap onderstreept naar eigen zeggen Wibra’s groei en succes in de retailmarkt.
De keuze voor The Mall als locatie is strategisch. Uit cijfers blijkt dat veel bezoekers meerdere keren per week naar het winkelcentrum komen voor hun dagelijkse boodschappen. Wibra wil met deze vestiging niet alleen de dagelijkse shopper aanspreken, maar ook de dagtoeristen een aantrekkelijke winkelervaring bieden. De winkel wordt ingericht volgens Wibra's vernieuwde winkelconcept, welke de afgelopen jaren met succes is uitgerold. Dit concept combineert overzichtelijkheid, een fijne winkelervaring en een breed assortiment aan betaalbare en actuele producten.
Feestelijke opening met speciale acties
De opening wordt op 10, 11 en 12 oktober 2024 groots gevierd met openingsacties, belooft de retailer. 'Bezoekers ontvangen een gratis emmer én krijgen 20% korting op alles wat in de emmer past. Voor degenen die wat extra ruimte nodig hebben: de korting geldt ook op artikelen die niet in de emmer passen. Ter voorbereiding op de verwachte drukte heeft Wibra maar liefst 10.000 emmers gereserveerd voor deze gelegenheid. Bovendien ontvangen de eerste 100 klanten op deze dagen een gratis fles Dasty-ontvetter.
CEO Bas Duijsens vertelt MarketingTribune tenslotte: 'We willen er een feest van maken voor onze trouwe klanten en voor iedereen die ons uitgebreide en veelzijdige assortiment wil ontdekken.'
Missie en erkenning
Met de opening van de 300e winkel blijft Wibra trouw aan haar missie om het leven van gezinnen makkelijker te maken. Deze nieuwe stap bevestigt de sterke groei en voortdurende relevantie van het merk binnen de retailmarkt. De discounter heeft vorige week twee awards voor ‘Beste winkelketen 2024-2025’ in de categorieën Huishoudelijk en Feest & Hobby in ontvangst mogen nemen.
(PvWK | foto: Wibra)
Over Wibra
'Wibra is van oorsprong een familiebedrijf uit Epe met een unieke, klantgerichte manier van ondernemen en richt zich op de manager van het gezin. Met actuele winkels, een webshop én een breed assortiment in huishoudelijke artikelen, kleding, textiel en seizoensgebonden producten speelt Wibra een belangrijke rol bij de dagelijkse en bijzondere levensmomenten van klanten. Het bedrijf opent dit jaar haar 300ste winkel in Nederland en België en opent binnenkort ook haar eerste filiaal in Frankrijk.'
(bron: Wibra)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gen Z en Millennials zoeken experience en inspiratie in...
- Voedselbanken en Albert Heijn samen tegen voedselarmoede
- Iconisch merk Coolcat maakt comeback
- Column Rekent Jumbo zich te snel rijk?
- [column] Amsterdam Fashion Week 2024: nieuwe immersieve...
- Blokker nieuwe partner van De Grote Sinterklaasfilm
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- McDonalds lanceert Twaalfuurtje met... 16-09-2024
- Patisserie- en kroketlegende... 16-09-2024
- [onderzoek] Voedselverspilling in... 16-09-2024
- 300ste Wibra in Mall of the... 12-09-2024
- Statieheld-pilot op universiteiten... 12-09-2024
- Danone kapt met Nutri-Score op... 12-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing