Biggie nieuwe corporate member van IAA Benelux

Biggie nieuwe corporate member van IAA Benelux
  • B2b
  • 2 sep 2024 @ 11:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ZakelijkMarketingNieuwkomers

IAA Benelux meldt dat 'Biggie' zich aansluit als Corporate Member. 'Hun innovatieve benadering en diepgaande expertise voegen grote waarde toe aan ons netwerk', zegt voorzitter Alessandra Rossi, die voortvarend aan de weg timmert.

Deze nieuwe samenwerking zal de positie van IAA Benelux als platform voor creativiteit, innovatie en belangenbehartiging versterken, zo is de verwachting van het nieuwe bestuur.

Biggie, een vooraanstaand bureau gespecialiseerd in performance marketing, creatieve strategieën en innovatieve marketingoplossingen, profileert zich met klantgerichte aanpak en vernieuwende methoden. Door zich te verbinden met IAA Benelux, onderstreept Biggie naar eigen zeggen de toewijding aan het versterken van de regionale reclamemarkt en het samenwerken met vooruitstrevende professionals binnen de sector.

'We zijn enorm trots om ons aan te sluiten bij de IAA Benelux Chapter', aldus Catherine Hubaut, managing director Benelux bij Biggie. 'Deze samenwerking biedt ons een platform om onze expertise te delen en actief bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van de reclame-industrie in de Benelux. We kijken ernaar uit om samen met IAA Benelux de lat hoger te leggen op het gebied van innovatie, creativiteit en duurzame reclamepraktijken.'

Alessandra Rossi, voorzitter van de IAA Benelux Chapter, verwelkomt Biggie met enthousiasme. 'Het toetreden van Biggie als Corporate Member is een belangrijke stap voor onze organisatie. Hun innovatieve benadering en diepgaande expertise voegen grote waarde toe aan ons netwerk', zegt Rossi. 'We kijken uit naar een nauwe samenwerking en het gezamenlijk bouwen aan een toekomst waarin innovatie en ethiek de kern vormen van de reclame-industrie.'

De IAA Benelux Chapter blijft zich onverminderd inzetten voor het bevorderen van internationale samenwerking, creativiteit, innovatie, beleid en belangenbehartiging binnen de reclame- en marketing sector, aldus Rossi. Met Biggie als partner is het chapter volgens het huidig bestuur beter gepositioneerd om leiderschap te tonen en vooruitgang te stimuleren in de wereld van reclame.

De IAA kent in Nederland al een lange en legendarische geschiedenis, in vorm van het Holland Chapter en Dutch Associate Chapter. De senioren organiseerden decennialang mooie netwerk events zoals de jaarlijkse diners; de junioren vele thema-avonden, Koffiedik Kijken en vele studiereizen door Europa. In 2002 benoemde de ALV afzwaaiende bestuursleden Jan-Willem van Wensem (destijds Heineken) en Peter van Woensel Kooy (destijds Latchkov & Levi en NieuwsTribune) en Richard Resida (destijds Lycos) officieel namens IAA tot ereleden. De lijst met oud bestuursleden van zowel HC als DAC is lang en bevat nog steeds veel grote namen uit de Vak. In maart 2024 werd de herlancering van International Advertising Association Benelux Chapter in Amsterdam al door ons opgemerkt. Nu pakt de club door.
Voor meer informatie over de International Advertising Association Benelux Chapter en hoe u kunt deelnemen, check iaabenelux.org.
(PvWK)

Over IAA
'De International Advertising Association (IAA) is een wereldwijd netwerk dat marketingcommunicatieprofessionals vertegenwoordigt in meer dan 76 landen. Sinds de oprichting in 1938 zet de IAA zich in voor de bescherming van de vrijheid van meningsuiting, commerciële expressie en verantwoorde reclamepraktijken wereldwijd. Met als missie het bevorderen van excellentie in marketingcommunicatie, fungeert de IAA als een toonaangevend platform voor industrieel leiderschap, kennisdeling en belangenbehartiging. Door haar diverse ledenbasis bevordert de IAA samenwerking, innovatie en ethische normen binnen de reclame gemeenschap, wat bijdraagt aan positieve veranderingen en het vormgeven van de toekomst van de industrie. Voor meer informatie over de International Advertising Association, bezoek iaaglobal.org/.'

(bron: IAA)

Over Biggie
'Biggie is een hybride reclamebureau dat zich richt op strategie en performance, met als missie een betrouwbare partner in groei te zijn voor zijn klanten. Met meer dan 300 experts verspreid over 9 internationale kantoren, is Biggie gespecialiseerd in marketingstrategie, creatieve oplossingen, mediaplanning en prestatie-optimalisatie. Dankzij onze innovatieve aanpak en klantgerichte oplossingen leveren we meetbare resultaten en stimuleren we betekenisvolle verandering in het dynamische landschap van de reclame-industrie. Voor meer informatie over Biggie en onze diensten, bezoek www.biggie.co.'

(bron: Biggie)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken