Rebranding Fairtrade Original door ProudDesign

  • Design
  • 9 apr 2018 @ 10:03
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Packaging designVisual id

Vandaag lanceert Fairtrade Original de nieuwe huisstijl door ProudDesign. MarketingTribune sprak met Felice Uiterwijk, marketingmanager Fairtrade Orginal en Mick de Reuver, bureaudirecteur van ProudDesign.

Bij veel consumenten had Fairtrade Original een keurmerkimago. Fairtrade Original-directeur René Bakker: ‘Wij zijn Fairtrade “avant la lettre”. Toen het keurmerk Max Havelaar op de Nederlandse markt kwam, hebben wij Original aan onze naam toegevoegd om het onderscheid duidelijk te maken. Nu, met deze rebranding, willen wij ons imago als foodmerk versterken, meer aansluiting vinden bij de jonge “groene” doelgroep en beter ons unieke verhaal vertellen.’

Lees hier het interview over deze rebranding.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken