Biografie Als trendonderzoeker en food watcher onderscheidt Anneke Ammerlaan al ruim 20 jaar blijvende trends van hypes en betekenisvolle initiatieven van gebakken lucht. Vanuit haar culinair journalistieke achtergrond en schrijver/producent van meer dan 40 kookboeken voor o.a. Albert Heijn en Ikea volgt ze met haar bedrijf Vision on Food de ontwikkelingen in de (thuis)keuken. Vanuit deze kennis is ze innovatiepartner van primaire producenten, food fabrikanten, supermarkten en food service.
Anneke Ammerlaan
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Otrium behaalt B Corp certificering15-01-2025
- Hornbach laat spijtoptanten aan het... 13-01-2025
- Holland & Barrett: aandacht voor... 13-01-2025
- [Horecava] Cijfers foodmarkt... 13-01-2025
- [onderzoek] Foodservicelogistiek... 13-01-2025
- Productie a-merk Haagsche Hopjes stopt10-01-2025