Adnight kondigt eerste editie aan in Brussel
- Bureaus
- 21 okt 2024 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EvenementReclame
- 21 okt 2024 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Een kijkje in de keuken van toonaangevende bureaus, onder die noemer houden sinds enkele jaren Amsterdamse topbureaus open huis: Adnight. Het concept verspreidde zich over andere steden en gaat nu zelfs de grens over: Adnight BXL komt er aan.
Adnight staat bekend om zijn ‘kitchen review’ format, dat marketeers en creatieven de kans biedt om laagdrempelig binnen te stappen in de wereld van reclame- en productiebureaus. Lees hier wat Claire Daemen al opmerkte over de j.l. Adnight 2024 editie op MarketingTribune: 'wij zijn een spiegel van de industrie'.
'Voor één avond opent een gecureerd aantal creatieve bureaus, productiehuizen, postproductiehuizen, audio- en muziek studio’s en digitale productie studio’s hun deuren, voor een inspirerende avond vol mogelijkheden om de sfeer van de gehele industrie te ervaren, het werk te bewonderen en te netwerken met sleutelfiguren', aldus co founder Wybe Sallows.
De eerste bureaus die hun deelname aan Adnight BXL, in Brussel dus, hebben bevestigd zijn: Akqua, GroupM, Kantar, Ogilvy Social.Lab en Publicis Groupe. Een lokaal Adnight team is volgens oprichters Denise Willigers, Sallows en Daemen op dit moment druk in gesprek met een breed scala aan bureaus in Brussel over deelname. Daarnaast staat ook Antwerpen op de radar van de organisatie.
Tickets voor deze Adnight gaan in de verkoop op 15 januari 2025. Bezoekers kunnen zich net als in Amsterdam verheugen op een op maat gemaakt programma, samengesteld door elk deelnemend bureau en een afsluitende afterparty, beloven de initiatoren. Om op de hoogte te blijven van updates over deelnemende bureaus en programma’s kunnen geïnteresseerden hun emailadres achterlaten op www.Adnight.be. Voor Belgische bureaus die geïnteresseerd zijn in deelname of andere samenwerkingsvragen, kan contact opgenomen worden via info@Adnight.be.
(PvWK) | beeld Atomium Brussel: Prachi Gautam / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- GroupM
- Adnight
- Adnight
- opgemerkt
- Kantar
- open huis
- Ogilvy Social.Lab
- Denise Willigers
- Adnight BXL
- lokaal
- Wybe Sallows
- kitchen review
- Amsterdam
- Publicis Groupe
- Claire Daemen
- Akqua
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Digitale expositie kunstwerken via... 22-10-2024
- [column] Shopify geeft marketeers de... 22-10-2024
- Sanne Tolsma head of business bij... 21-10-2024
- Roorda helpt De Nederlandsche Bank... 21-10-2024
- Adnight kondigt eerste editie aan in... 21-10-2024
- Fitzroy wint pitch Bolsius 18-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing