T-Mobile partner NOC*NSF en TeamNL

  • Sponsoring
  • 9 feb 2023 @ 08:05
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

T-Mobile Nederland is de nieuwe partner van NOC*NSF en Team NL. Het telecombedrijf steunt de komende vier jaar naast de topsport ook alle 28 sportbonden binnen TeamNL.

Belangrijk onderdeel van het partnerschap is samenwerking op weg naar en tijdens de Olympische en Paralympische zomer- en winter Spelen in Parijs en Milaan. De samenwerking startte op 8 februari concreet met zichtbaarheid van T-Mobile in het shorttracken, het basketbal en de hippische sport. Vanaf september geldt dit voor alle 28 sportbonden die onderdeel zijn van TeamNL.

Herman de Haan, directeur-bestuurder van de KNSB: ‘T-Mobile wordt hoofdsponsor van het shorttrack en is daarnaast TeamNL partner voor de hele schaatsbond. Samenwerking met partners is voor ons essentieel om de schaats- en skatesport te blijven ontwikkelen. We willen een toonaangevend schaatsland blijven en zorgen dat jong en oud kunnen blijven schaatsen en skaten.’ Ook voor de Nederlandse Basketbal Bond is de samenwerking van groot belang. Directeur Maarten Hoffer: ‘Het partnership met T-Mobile levert een bijdrage aan de verdere groei van basketball in Nederland. Het helpt ons daarnaast concreet onze ambities in de verschillende topsportprogramma’s te realiseren.‘

Søren Abildgaard, CEO T-Mobile Nederland: ‘Telecommunicatie en sport gaan hand in hand. Sporters maken gebruik van data en apps die inzicht geven in eigen prestaties, hen helpen fitter te worden en die hen in staat stellen grenzen te verleggen. Maar vergeet ook niet de support om de sporters heen; het team áchter het team. Vrijwilligers, familieleden, vrienden en fans zijn van groot belang, want ambities verwezenlijken doe je niet alleen. Via onze diensten staan sporters rechtstreeks in contact met hun achterban. We zijn enorm trots dat wij met T-Mobile vanaf nu ook ons steentje mogen bijdragen als nieuwe partner van TeamNL en NOC*NSF.’

Gezamenlijke maatschappelijke missie
Het partnerschap reikt verder dan zichtbaarheid tijdens de nationale en internationale sportevenementen. T-Mobile Nederland en NOC*NSF zullen ook samenwerken in maatschappelijke projecten om de sportdeelname en het sportief bewegen in Nederland te stimuleren.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken