Cosmeticamerk dr. Hauschka kiest voor Gardeners
- Food-en-retail
- 27 jan 2025 @ 08:28
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 27 jan 2025 @ 08:28
- Sjaak Hoogkamer
Dr. Hauschka, expert in 100% natuurlijke cosmetica, kiest voor Gardeners als pr-bureau voor de Nederlandse en Belgische markt.
Gardeners zal jaarrond aandacht creëren voor Dr. Hauschka, zowel in de vorm van creatieve (pr)campagnes en consumentenactivaties als een day-to-day press office.
Dr. Hauschka biedt sinds 1967 een 100% natuurlijk, holistisch verzorgingsconcept met weldadige behandelingen en heilzame gezicht-, lichaam- en make-up producten die de kracht van de huid en het lichaam ondersteunen om zichzelf in balans te brengen. Als pionier op het gebied van natuurlijke cosmetica gebruikt het merk uitsluitend ingrediënten uit eigen biodynamische tuin, van wildpluk of biologische fair-trade initiatieven over de hele wereld.
De producten zijn 100% natuurzuiver en gecertificeerd volgens het internationale NATRUE-keurmerk. Deze insteek sluit naadloos aan bij de waarden van Gardeners, want het hoort een simpele keuze te zijn om het goede te doen. Gardeners en Dr. Hauschka gaan samen bouwen aan een sterke merkpositie van Dr. Hauschka voor de cosmeticamarkt in Nederland.
Onder leiding van CEO Marlijn van Straaten streeft Dr. Hauschka Benelux ernaar om het merk toegankelijker te maken en een bredere doelgroep te bereiken. Recent zijn er uitbreidingen gedaan in distributie, zoals de samenwerking met DA, waardoor de producten van Dr. Hauschka in 250 DA-filialen in Nederland verkrijgbaar zijn. Eerder werden de producten al toegevoegd aan het assortiment van Holland & Barrett.
‘Gardeners is een creatief bureau dat bewust kiest voor samenwerkingen met merken die een positieve impact op de wereld willen maken. Deze gedeelde waarden op het gebied van duurzaamheid en positieve impact, maken de samenwerking tussen Gardeners en Dr. Hauschka een logische en effectieve keuze,’ aldus Marlijn van Straaten.
Met de volledige productieketen in eigen beheer besteedt het merk veel aandacht aan hoe zij kan bijdragen aan een zo’n groen mogelijke milieuvoetafdruk. Met Gardeners als partner wil Dr. Hauschka haar expertrol verder versterken en vrouwen helpen inzien wat je vooral níet nodig hebt voor een gezonde huid. Door te vertrouwen op de natuurlijke balans van je huid en de kracht van heilzame planten, laat het merk zien dat de natuur – en jouw huid – precies weet wat nodig is. Deze filosofie, die sinds de oprichting in 1967 de kern van Dr. Hauschka vormt, blijft leidend in alles wat het merk doet.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Albert Heijn toont geen integer merkleiderschap met blauwe...
- Jumbo legt na crisisjaar solide basis voor hernieuwde groei
- Chadli Hachani van TopParken: 'Als organisatie hebben we...
- [marketeer 213] Thijs Gussenhoven - Marketing manager Amstel
- [onderzoek] 'Beperkt aantal retailers echt onderscheidend'
- [column] Horecava 2025: interessante trends op dé foodbeurs
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Today is Greenday combineert gezond... 27-01-2025
- Cosmeticamerk dr. Hauschka kiest... 27-01-2025
- Hak-in-Pak geeft boost aan... 27-01-2025
- Lisa klein Molekamp-Melsen van... 27-01-2025
- [onderzoek] 'Beperkt aantal... 24-01-2025
- Bols viert 450 jarig bestaan met... 23-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day