Genomineerden bekend van Marketingliteratuurprijs

Genomineerden bekend van Marketingliteratuurprijs
  • Algemeen
  • 11 okt 2024 @ 10:13
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Dit jaar zijn er zeven titels genomineerd die essentiële marketingthema’s centraal stellen.

De genomineerden zijn:

    Bart de Leeuw & Mieke Fonck - Empathie werkt

    Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard & Chris Van Gils - Do Tell

    Jean-Pierre Thomassen & Eric de Haan - Customer Experience: van cult naar cultuur

    Marjolijn Meynen & Ed Stibbe - Duurzame verleiding

    Patrick Petersen - Handboek AI voor marketing en groei

    Peter Snoeckx - De Retentie-economie

    Patrick van Thiel - Met de stroming mee

De schrijvers bieden vernieuwende inzichten op het gebied van empathie in marketing (Empathie werkt), de kracht van storytelling (Do Tell), klantgerichte cultuurverandering (Customer Experience: van cult naar cultuur), duurzame marketingstrategieën (Duurzame verleiding), de rol van AI in marketinggroei (Handboek AI voor marketing en groei), klantretentie in de moderne economie (De Retentie-economie), en het navigeren door marktdynamieken (Met de stroming mee).

Op 14 november a.s. wordt de PIM Marketingliteratuurprijs 2024 uitgereikt tijdens een event in Gorinchem. Bezoekers ontmoeten niet alleen de meest invloedrijke denkers van het afgelopen jaar, maar ze krijgen ook de kans om dieper in te gaan op actuele marketingvraagstukken. Winnaars van 2023, Charida Dorder (AI in Marketing), winnaar van de marketingliteratuurprijs en Wim Vermeulen (Speak Up!), winnaar van de bewustmaker, reflecteren op de veranderingen in marketing van het afgelopen jaar en delen hun kijk op de toekomst.

Tijdens de Marketingliteratuurprijs 2024 kun je ook deelnemen aan interactieve break-out sessies waarin men dieper ingaat op actuele marketingvraagstukken.Locatie: Easyfairs, Gorinchem (locatie Evenementenhal – The Next Level)

De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2024 bestaat uit een divers en ervaren panel van twaalf marketingprofessionals, die samen een breed spectrum aan expertise vertegenwoordigen. Onder leiding van Hans Molenaar (directeur van Beeckestijn Business School) en Egbert Jan van Bel (auteur en adviseur) beoordelen zij de meest impactvolle marketingboeken van het jaar. De jury bestaat uit Arend-Jan Nijhuis (managing partner NICM), Merel Braakman (founding partner Digitalheads), Yvonne Nassar (commissaris MECC Maastricht), Matthijs van den Broek (consultant Evolve), Dorien van der Heijden (adviseur en winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2021), Frank van Delft (directeur CIM7), Max Kohnstamm (beleidsmedewerker Life Skills), Monique Brand Flu (programmamanager en adviseur Buma/Stemra), Ruud Frambach (hoogleraar marketing, VU Amsterdam) en Shira Winterkamp (partner Marketing Queens).

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken