Exterion Media gaat verder als Global
- Bureaus
- 1 apr 2022 @ 07:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 apr 2022 @ 07:40
- Sjaak Hoogkamer
Global Media & Entertainment Group heeft eind 2018 Exterion Media overgenomen. Na de integratie is nu de rebranding voltooid en gaat Exterion Media verder onder de nieuwe naam Global.Donderdagavond 31 maart gaf het nieuwe merk een groot dansfeest in Amaze in Amsterdam.
Sinds de overname heeft Global naar eigen zeggen ‘veel geïnvesteerd in het verder ontwikkelen van de Nederlandse tak.’ Concrete recente voorbeelden zijn de overname van het supermarktnetwerk van Centercom en de nieuwe contracten met Den Haag en Eindhoven.
Voor haar adverteerders streeft Global met haar concessieportfolio naar een ‘optimale balans tussen bereik en contactfrequentie teneinde de campagnedoelstellingen maximaal te kunnen realiseren.’ Inmiddels kan ruim 60% van de Nederlanders binnen één week worden bereikt, aldus Global. Binnen de concessies bestaat een goede mix tussen traditionele Out-of-Home (posters) en Digital Out-of-Home waarbij vooral het digitale deel de afgelopen jaren sterk is gegroeid.
Eric Kip, managing director van Global in Nederland: ‘Naast de investeringen in ons netwerk investeert Global ook veel in technologie. Vooral binnen Digital OOH gaan de ontwikkelingen snel en investeren we in Programmatic systemen en het optimaliseren van Yield management. Daarnaast is het constant aanbieden van onderzoek van belang om aan te tonen hoe goed OOH bijdraagt aan het succes van een merk. Dit alles moet uiteindelijk leiden dat OOH een belangrijkere rol kan spelen binnen een steeds meer gefragmenteerd medialandschap.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Adnight 2024 brengt 12 uur lang creativiteit, inspiratie en...
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- RA*W After Cannes-talks laten topwerk herleven
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
Laatste Nieuws
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
- Adnight 2024 brengt 12 uur lang... 30-09-2024
- ABN Amro illustreert in nieuwe... 30-09-2024
- [mediabazen] Yune: Thijs Jaski30-09-2024
MarketingTribune Events
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing