Lowlander kiest voor Gardeners

Lowlander kiest voor Gardeners
  • Bureaus
  • 10 nov 2023 @ 09:36
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Biermerk Lowlander heeft na een pitch besloten met Gardeners samen te werken 'om de merk- en impact-communicatie beter over de bühne te krijgen.' Gardeners gaat aan de slag met de merkstrategie en campagne-ontwikkeling.

Vanuit de gedachte ‘take less & give back’ is het maken van maatschappelijke impact naar eigen zeggen ‘altijd al een belangrijk onderdeel van Lowlander geweest.’ Volgens Gardeners gaat 1% van de omzet naar goede doelen gericht op biodiversiteit en behoud van de natuur. Lowlander is sinds 2022 C02-neutraal. Lowlander en Gardeners gaan samen op zoek naar een manier om eenduidiger en daardoor impactvoller over alle initiatieven te communiceren.

‘Er zitten in Lowlander, zowel in het merk als in de smaak, ongelooflijk mooie verhalen en verborgen parels. Al vanaf het begin van ‘onze reis’ zijn duurzaamheid en circulariteit belangrijke pijlers - en juist hier willen we meer mensen mee inspireren. Vol met vertrouwen in de creatieve en strategische kwaliteiten van het Gardeners-team, kijken we ernaar uit om samen de volgende stappen in deze reis te maken,’ aldus Fleur de Vries, Marketing Lead Lowlander

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken