Yugen voor maatschappelijk positioneren
- Bureaus
- 4 jun 2024 @ 15:09
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 4 jun 2024 @ 15:09
- Sjaak Hoogkamer
Merkstrateeg Mirte Stut is het bureau Yugen gestart voor klanten die naar eigen zeggen ‘maatschappelijk van betekenis willen zijn en zichtbare impact willen maken.’
Yugen vormt een coalitie met een mix aan vakspecialisten op drie gebieden: ‘merkstrategie’, ‘organisatiecultuur’ en ‘maatschappelijke impact’. Onafhankelijk brandconsultant Marc Oosterhout -één van de oprichters van N=5 en voorzitter SIRE -ondersteunt Yugen als ambassadeur. ‘Een commerciële organisatie kan niet meer succesvol zijn zonder oog te hebben voor de wereld om ons heen. Steeds meer bedrijven moeten hun license to operate verdienen. Ik denk dat het initiatief van Mirte, Yugen hier krachtig invulling aan geeft,‘ aldus Oosterhout.
Yugen gelooft dat iedereen, inclusief bedrijven en organisaties, een verschil kan maken voor een betere wereld, door te doen. Mirte Stut: ‘Veel bedrijven willen en of moeten transformeren maar worstelen ook met vragen: wat wordt je toekomstproof strategie en richtinggevende verhaal passend bij de beweging die je wilt maken? Welke relevante rol pak je in de maatschappij en hoe maak je dit concreet, zowel in de organisatie als naar buiten? Yugen helpt om meer betekenis en impact – ‘positieve veranderkracht’ noemen wij dat – te realiseren. Zowel intern als extern.’
Beeld: Sanne Tulp.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mediahuis kiest 72andSunny Amsterdam... 05-02-2025
- Nutella viert 60-jarig bestaan met... 05-02-2025
- Hoe behoud je vrouwen in de... 04-02-2025
- Spa lanceert campagne over... 04-02-2025
- Partner voor de volgende groeifase03-02-2025
- Magioni focust op versterking van... 03-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day