Yugen voor maatschappelijk positioneren

Yugen voor maatschappelijk positioneren
  • Bureaus
  • 4 jun 2024 @ 15:09
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Merkstrateeg Mirte Stut is het bureau Yugen gestart voor klanten die naar eigen zeggen ‘maatschappelijk van betekenis willen zijn en zichtbare impact willen maken.’

Yugen vormt een coalitie met een mix aan vakspecialisten op drie gebieden: ‘merkstrategie’, ‘organisatiecultuur’ en ‘maatschappelijke impact’. Onafhankelijk brandconsultant Marc Oosterhout -één van de oprichters van N=5 en voorzitter SIRE -ondersteunt Yugen als ambassadeur. ‘Een commerciële organisatie kan niet meer succesvol zijn zonder oog te hebben voor de wereld om ons heen. Steeds meer bedrijven moeten hun license to operate verdienen. Ik denk dat het initiatief van Mirte, Yugen hier krachtig invulling aan geeft,‘ aldus Oosterhout.

Yugen gelooft dat iedereen, inclusief bedrijven en organisaties, een verschil kan maken voor een betere wereld, door te doen. Mirte Stut: ‘Veel bedrijven willen en of moeten transformeren maar worstelen ook met vragen: wat wordt je toekomstproof strategie en richtinggevende verhaal passend bij de beweging die je wilt maken? Welke relevante rol pak je in de maatschappij en hoe maak je dit concreet, zowel in de organisatie als naar buiten? Yugen helpt om meer betekenis en impact – ‘positieve veranderkracht’ noemen wij dat – te realiseren. Zowel intern als extern.’

Beeld:  Sanne Tulp.

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken