Nieuwe campagne NZO van Being There
- Food-en-retail
- 18 okt 2024 @ 14:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 18 okt 2024 @ 14:56
- Sjaak Hoogkamer
De Nederlandse Zuivel Organisatie - brancheorganisatie van de Nederlandse zuivelindustrie – heeft samen met Being There een campagne gemaakt die verhaalt over wat zuivel voor je kan doen en hoe het past in een gezond eetpatroon.
De campagne gaat lopen op TV en als OLV. Daarnaast is er een platform ontwikkeld: https://zuivelvoorhardewerkers.nl
Op dat platform zoomt de organisatie in op de belangrijkste doelgroepen die ook in de campagne zijn terug te zien.
Yoghurt, kwark, kaas… veel Nederlanders zijn dol op zuivel. Maar zuivel is niet alleen heel lekker, het is ook een bron van eiwit en calcium. Dat kunnen we goed gebruiken. Zeker harde werkers. In de nieuwe campagne zien we een paar voorbeelden van die harde werkers. Een peutertje dat groeit in haar slaap. Joop, de gepensioneerde man die het drukker heeft dan ooit. En Dennis, die na zijn allereerste fitness-sessie hard moet herstellen.
Credits
Bureau: Being There
Opdrachtgever: NZO
Klant: Joep Rats, Elles van den Berg
Regie: Ismaël ten Heuvel
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne NZO van Being There18-10-2024
- Column No New Nike?18-10-2024
- [marketeer 210] Sander de Klerk - co... 18-10-2024
- Campagne Sorry voor kidscollectie... 17-10-2024
- Heineken en DJ Barry CS trappen ADE... 17-10-2024
- Marjolijn van Dingenen van Lenovo:... 17-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing