Nieuwe campagne NZO van Being There

Nieuwe campagne NZO van Being There
  • Food-en-retail
  • 18 okt 2024 @ 14:56
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De Nederlandse Zuivel Organisatie - brancheorganisatie van de Nederlandse zuivelindustrie – heeft samen met Being There een campagne gemaakt die verhaalt over wat zuivel voor je kan doen en hoe het past in een gezond eetpatroon.

De campagne  gaat lopen op TV en als OLV. Daarnaast is er een platform ontwikkeld: https://zuivelvoorhardewerkers.nl

Op dat platform zoomt de organisatie in op de belangrijkste doelgroepen die ook in de campagne zijn terug te zien.

Yoghurt, kwark, kaas… veel Nederlanders zijn dol op zuivel. Maar zuivel is niet alleen heel lekker, het is ook een bron van eiwit en calcium. Dat kunnen we goed gebruiken. Zeker harde werkers. In de nieuwe campagne zien we een paar voorbeelden van die harde werkers. Een peutertje dat groeit in haar slaap. Joop, de gepensioneerde man die het drukker heeft dan ooit. En Dennis, die na zijn allereerste fitness-sessie hard moet herstellen.

Credits

Bureau: Being There

Opdrachtgever: NZO

Klant: Joep Rats, Elles van den Berg

Regie: Ismaël ten Heuvel

Productiemaatschappij: Pink Rabbit



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken