Bol.com lanceert vloggend studentenhuis
- Content
- 27 aug 2018 @ 16:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentE-commerceVideoCampagnes
- 27 aug 2018 @ 16:28
- Lucas Boon
Het studiejaar is weer begonnen. Tech Magazine, het inspiratieplatform van Bol.com, heeft daarom een videoconcept gelanceerd waarin twaalf vloggers in hun nieuwe studentenhuis gadgets voor hun studie testen. Verantwoordelijk bureau is Qontent Matters.
In de zogenaamde back 2 study-campagne zijn twaalf studenten te zien die elkaar nog niet kennen. 'Ze hebben tot nu toe allemaal een eigen leven geleid. Daar komt nu verandering in, want ze gaan met elkaar leven én studeren.' Bol.com wil hiermee laten zien hoe studenten hun studiejaar starten met een product van de website.
Diane Dalhuisen, contentmarketeer bij Tech Magazine, laat weten: 'De kracht van de campagne is dat deze door (vloggende) studenten voor studenten is gemaakt. Hierdoor hoeven we als merk niets meer te bewijzen en geven we relevante inspiratie mét een Bol.com-knipoog.'
Danijel Dercksen, creative director bij Qontent Matters, voegt daaraan toe: 'Ons doel is om studenten te inspireren om hun nieuwe studentenleven met producten van Bol.com makkelijker en leuker te maken. Of het nu een die-hard gamer of een vaste bibliotheekbezoeker is.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Eerste keynote spreker Retail Media... 30-01-2025
- ODVB video over creatief Aad Kuijper... 22-01-2025
- Eerste keynote spreker Branded... 10-01-2025
- Nachtelijke stunt Beter Bed 09-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day