Bol.com lanceert vloggend studentenhuis

  • Content
  • 27 aug 2018 @ 16:28
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentE-commerceVideoCampagnes

Het studiejaar is weer begonnen. Tech Magazine, het inspiratieplatform van Bol.com, heeft daarom een videoconcept gelanceerd waarin twaalf vloggers in hun nieuwe studentenhuis gadgets voor hun studie testen. Verantwoordelijk bureau is Qontent Matters.

In de zogenaamde back 2 study-campagne zijn twaalf studenten te zien die elkaar nog niet kennen. 'Ze hebben tot nu toe allemaal een eigen leven geleid. Daar komt nu verandering in, want ze gaan met elkaar leven én studeren.' Bol.com wil hiermee laten zien hoe studenten hun studiejaar starten met een product van de website.

Diane Dalhuisen, contentmarketeer bij Tech Magazine, laat weten: 'De kracht van de campagne is dat deze door (vloggende) studenten voor studenten is gemaakt. Hierdoor hoeven we als merk niets meer te bewijzen en geven we relevante inspiratie mét een Bol.com-knipoog.'

Danijel Dercksen, creative director bij Qontent Matters, voegt daaraan toe: 'Ons doel is om studenten te inspireren om hun nieuwe studentenleven met producten van Bol.com makkelijker en leuker te maken. Of het nu een die-hard gamer of een vaste bibliotheekbezoeker is.'

 



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken