Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de overgang

Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de overgang
  • Content
  • 1 nov 2024 @ 08:15
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Albert Heijn introduceert een nieuw initiatief op het Leefstijldomein van AH, speciaal gericht op vrouwen in de overgang. Het biedt een rijk aanbod aan content, waaronder een speciaal AH Leefstijl Magazine en een webinar met praktische tips en informatie van experts.

In het speciale Overgang Magazine dat vanaf 4 november in de winkels en online te vinden is, zijn tv-presentatrice Bridget Maasland en schrijfster en actrice Nazmiye Oral geïnterviewd over hun ervaringen met de overgang. Gyneacoloog Ginny Chamorro en huisarts Tamara de Weijer geven informatie over het (her)kennen van alle symptomen bij deze levensfase en hoe een gezonde leefstijl overgangsklachten kan verminderen. En het Alexander Monro Ziekenhuis,  gespecialiseerd in borstkanker, geeft tips voor zelfonderzoek tijdens de overgang.

Taboe
Over de overgang wordt weinig gesproken, waardoor helpende informatie lang niet altijd bekend is. Door vrouwen, zowel klanten als eigen medewerkers, te ondersteunen met kennis en handvatten, draagt Albert Heijn bij aan een gezondere samenleving en bevordert het begrip voor de uitdagingen waarmee vrouwen in deze fase worden geconfronteerd. Met praktische tips, recepten en adviezen over voeding, beweging, slaap en ontspanning, helpt Albert Heijn vrouwen om hun welzijn en gezondheid te bevorderen tijdens deze belangrijke periode.

‘De overgang is een periode waarin veel vrouwen te maken krijgen met veranderingen die impact hebben op hun dagelijkse leven,’ zegt Marit van Egmond, CEO van Albert Heijn. ‘Onze aanpak is gericht op het vergroten van bewustzijn, het delen van kennis over de overgang zodat klanten weten wat ze zelf kunnen doen om minder last te hebben van de overgang en het beter bespreekbaar maken.’
‘We vinden het belangrijk om onze klanten te helpen bij het maken van gezondere keuzes. Dit doen we door niet alleen producten, maar ook door relevante en persoonlijke informatie aan te bieden. Op die manier kunnen we bijdragen aan een gezondere samenleving. Dit past bij Albert Heijns doel om een gezonde leefstijl voor iedereen toegankelijk en haalbaar te maken.’

Het Overgang Magazine is gratis af te halen bij Albert Heijn of online te lezen en in de AH app.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken