Nieuwe mix-lijn van Klene door SOGOOD

  • Design
  • 28 apr 2014 @ 15:15
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Designbureau SOGOOD ontwikkelde de verpakkingen voor de nieuwe mix-lijn van Klene. Het is een dualbranding project waar Muntdrop en Mentos samen komen.

Michiel Goedvolk, group brandmanager bij Perfetti Van Melle: 'Klene heeft een uitgebreid assortiment van verschillende dropjes. De consument wil graag variatie en daarom komen we nu met een nieuwe mixlijn. Niet alleen een zoete en zoute variant, maar ook een mix waarin de beroemde Muntdrop en Mentos tezamen komen.'

Edwin Visser, directeur van SOGOOD: 'Erg leuk om weer eens voor Klene een nieuwe lijn neer te zetten. We hebben gekozen voor de thematiek van de snoeppot, dat goed past bij het mix-idee. Het is een volwassen propositie geworden waarvan we veel verwachten. Interessant om ook eens te werken aan een dual branding project binnen Perfetti Van Melle.'

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken