Nieuwe mix-lijn van Klene door SOGOOD
- Design
- 28 apr 2014 @ 15:15
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 28 apr 2014 @ 15:15
- Redactie Design
Designbureau SOGOOD ontwikkelde de verpakkingen voor de nieuwe mix-lijn van Klene. Het is een dualbranding project waar Muntdrop en Mentos samen komen.
Michiel Goedvolk, group brandmanager bij Perfetti Van Melle: 'Klene heeft een uitgebreid assortiment van verschillende dropjes. De consument wil graag variatie en daarom komen we nu met een nieuwe mixlijn. Niet alleen een zoete en zoute variant, maar ook een mix waarin de beroemde Muntdrop en Mentos tezamen komen.'
Edwin Visser, directeur van SOGOOD: 'Erg leuk om weer eens voor Klene een nieuwe lijn neer te zetten. We hebben gekozen voor de thematiek van de snoeppot, dat goed past bij het mix-idee. Het is een volwassen propositie geworden waarvan we veel verwachten. Interessant om ook eens te werken aan een dual branding project binnen Perfetti Van Melle.'
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- New Dutch Wave organiseert tour naar... 19-03-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management