Dierenplaatjes Albert Heijn volgen moestuintjes op

  • Food-en-retail
  • 4 jun 2015 @ 10:30
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieWinkelen

Vanaf maandag 8 juni kunnen klanten van Albert Heijn vier weken lang sparen voor dierenplaatjes met de populaire tv bioloog Freek Vonk in de hoofdrol. De actie volgt de zeer populaire AH-moestuintjes spaaractie op. Bij elke € 10,- aan boodschappen krijgt de klant een setje met vier dierenplaatjes cadeau. Met de spaaractie ‘Op avontuur met Freek’ komen kinderen alles te weten over wilde dieren.

Vanaf aanstaande maandag 8 juni tot en met zondag 5 juli 2015 ontvangen klanten bij elk € 10,- vier ‘Freek Vonk’ dierenplaatjes, meldt de retailketen. Er zijn 160 dierenplaatjes te sparen die je kunt plakken in het verzamelalbum c.q. logboek van Freek Vonk. Het album kost € 0,49. In een groot deel van de setjes plaatjes zit een speciaal plaatje, bijvoorbeeld een geurplaatje of een glow-in-the dark plaatje. Naast het album zijn er diverse andere non-foodproducten te koop, zoals pluche dieren, een verzamelblik voor de dierenplaatjes, een Freek Vonk-dvd, een Freek Vonk-boek en een Freek Vonk-puzzel. Om ervoor te zorgen dat alle kinderen hun verzameling van 160 dierenplaatjes compleet kunnen maken, organiseren winkels op woensdag 24 of zaterdag 27 juni een speciale ruilmiddag. (PvWK)


Actiebeeld
 



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken