Dierenplaatjes Albert Heijn volgen moestuintjes op
- Food-en-retail
- 4 jun 2015 @ 10:30
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ActivatieWinkelen
- 4 jun 2015 @ 10:30
- Redactie Food en Retail
Vanaf maandag 8 juni kunnen klanten van Albert Heijn vier weken lang sparen voor dierenplaatjes met de populaire tv bioloog Freek Vonk in de hoofdrol. De actie volgt de zeer populaire AH-moestuintjes spaaractie op. Bij elke € 10,- aan boodschappen krijgt de klant een setje met vier dierenplaatjes cadeau. Met de spaaractie ‘Op avontuur met Freek’ komen kinderen alles te weten over wilde dieren.
Vanaf aanstaande maandag 8 juni tot en met zondag 5 juli 2015 ontvangen klanten bij elk € 10,- vier ‘Freek Vonk’ dierenplaatjes, meldt de retailketen. Er zijn 160 dierenplaatjes te sparen die je kunt plakken in het verzamelalbum c.q. logboek van Freek Vonk. Het album kost € 0,49. In een groot deel van de setjes plaatjes zit een speciaal plaatje, bijvoorbeeld een geurplaatje of een glow-in-the dark plaatje. Naast het album zijn er diverse andere non-foodproducten te koop, zoals pluche dieren, een verzamelblik voor de dierenplaatjes, een Freek Vonk-dvd, een Freek Vonk-boek en een Freek Vonk-puzzel. Om ervoor te zorgen dat alle kinderen hun verzameling van 160 dierenplaatjes compleet kunnen maken, organiseren winkels op woensdag 24 of zaterdag 27 juni een speciale ruilmiddag. (PvWK)
Actiebeeld
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- cadeau
- klant
- dierenplaatjes
- actie
- kinderen
- kinderen
- retail
- TBWA\
- sales promotion
- marketing
- populair
- spaaractie
- moestuintjes
- sparen
- Albert Heijn
- setje
- AH
- Op avontuur met Freek
- boodschappen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Chocoladeletter D van Dieuwertje uitverkocht na actie voor KWF
- [marketeer 221] Lennart van Bolderick (Boldwool): 'De...
- Dr. Oetker lanceert exclusief 'niet-bestaand' evenement Club...
- Just Eat Takeaway gaat farmaceutische producten thuisbezorgen
- Ekoplaza uitgeroepen tot meest duurzame merk van Nederland
- Tango transformeert tankstations tot moderne ontmoetingsplekken
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 'Kom in de Kas' biedt kijkje in... 19-03-2025
- [interview] CMO Zalando over... 19-03-2025
- McDonald’s introduceert Old... 18-03-2025
- Kruidvat stoot bol van troon als... 18-03-2025
- Heineken zoekt wereldwijd naar... 17-03-2025
- Ikea Nederland verwelkomt op... 17-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center